• De stelling van vandaag luidt:
    Een laptop is beter dan een gewone computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik wil een laptop, maar het schijnt dat die slechter zijn, als je er te lang opzit of te veel op hebt staan. Dus dan is het voor mij niet zo handig (A)


    You're a star in heaven.

    Met een MemoryCard kun je op Laptop vet veel spellen zetten.
    Het voordeel van Laptops is dat je ze mee in bed kan nemen.
    VOOR dus 8D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nee, denk ik niet. Mijn computer is nog uitstekend, behalve dat dat hij traag is. <,<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee. Wat een stelling trouwens.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb niet eens een computer waarmee ik mijn laptop kan vergelijken!


    .-

    In sommige opzichten wel.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    beter, dat weet ik niet (hangt af van de computer zeker?). Gemakkelijk, dat vind ik wel. Mijn vorige was een gewone computer, en ik vond het soms wel vervelend dat je die nergens kan meenemen ofzo. Nu ga ik samen met mijn laptop in mijn bed liggen en een dvd kijken (grote liefde :p) ofzo. véél makkelijker :Y)

    Miauw schreef:
    Ik vind een laptop juist beter. Ik heb er zelf 1, en zou echt niet meer zonder kunnen. Ik mis niks van een gewone computer =)

    Mee eens.


    Let's do this poo

    TeddyMurder schreef:
    Niet mee eens, een laptop is beter voor bepaalde dingen, maar een computer weer in andere dingen

    Ja. (:


    A. ikmisje.

    Voor én Tegen? :Y)
    Laptopd zijn handiger om mee te nemen, dúh xd Maar Computers kunnen meer hebben denk ik.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Voor én Tegen? :Y)
    Laptopd zijn handiger om mee te nemen, dúh xd Maar Computers kunnen meer hebben denk ik.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Als je mijn laptop hebt is een gewone computer zeker beter, dat ding werkt nooit mee. Maar zonder kan ik ook niet, maar ik heb geen mening.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik vind de laptop handiger :Y)

    Laptop (A)


    Live for something or die for nothing