• De stelling van vandaag luidt:
    Een laptop is beter dan een gewone computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Zo dik oneens ._.
    Laptop is alleen goed om mee te nemen, voor de rest is dat ding shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vind ik wel. Een laptop kan je meenemen, je kan er lekker mee in de tuin gaan zitten ofzo.

    Als ik de laptop waar ik nu opzit vergelijk met mijn eigen pc wel. Die pc is echt helemaal verneukt en sloom.
    Maar over het algemeen vind ik een pc beter, omdat er meer geheugen op zit enzo.
    Maar een laptop vind ik weer handiger omdat je die kunt meenemen enzo.
    Geen mening, I guess.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet als je een oude laptop hebt. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Oneens, laptops hebben veel minder geheugen.

    Ja inderdaad, ik vind een laptop vééél fijner.


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Op sommige punten wel, op sommige niet. Maar dat heb je altijd. Vergelijk het met een mobiele telefoon en een huistelefoon. Een mobiele telefoon is handig, totdat je accu leeg is =']


    Life is hard and then we die

    In mijn geval wel. xD Mijn gewone computer is heel traag en mijn laptop gaat super snel. Dus in mijn geval ben ik met de stelling eens. xD


    Take me to wonderland

    Ze hebben allebei voordelen.


    You move me ......... Kurt

    oneens. het is makkelijker dat wel.. maar over het algemeen gaan ze ook sneller stuk, en je moet er heel voorzichtig mee doen, want voor je het weet is er iets kapot aan..


    Never forget the things that make you smile

    Mwuaaaah als je een goede hebt... ik heb een oude krakkemikkige dus computer is zeer zeker meer geliefd bij mij!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Eens. Een laptop kan je overal mee naar toe nemen, en op je schoot zetten(lekker warm:$) en ik vind de muis+toetsenbord fijner dan die van de pc(want daar zit ik nooit op), en bij ons is de pc langzamer, heeft minder dingen die je kan doen(want ik zit er nooit op, en ik zet al die dingen er op:p) en niemand kan aan m'n bestanden komen op de laptop, want ik houd hem de hele dag bezet :p
    Daarom vind IK de laptop beter dan de computer.
    Maar het ligt aan de computer en laptop die je hebt welke beter is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Eens wat ik vind laptops vijn je kan ze overal mee naartoe halen. ik wil er een.

    Ik vind ze beide goed. Oneens dus.


    your eyes are like stars in the night.

    Jawel bedoel ik :D
    Tegenwoordig is het zo dat laptops evenveel geheugen heeft als een gewonen pc.
    Ik weet dit omdat ik net een nieuwe laptop ben gaan kopen. De verkoper heeft ons ook een laptop voorgesteld omdat het echt niet uitmaakt of je een pc of laptop, endaarbij als je een Laptop hebt kun je er overal mee gaan zitten :D

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 17:14 ]


    Your Butt is Mine!