• Ja, kijk, het zit zo.
    xPB & ik vinden iets heel raar [/nja, dat zijn we zelf ook..]
    Maar, we hebben dus zo'n meisje uit onze klas, en die is Chinees/Japans [/Helemaal niets tegen die mensen hoor =)]. En zij draagt geen BH. En dat vinden we vreemd.
    Dus, vragen wij ons af: Of het normaal is voor die cultuur om geen BH's te dragen?
    Of hebben we het gewoon fout?
    (nerd)

    xRapunzel schreef:
    Misschien heeft ze niks hangen en hefet ze dus geen BH nodig.


    Sweet dreams will come true.

    Ik ken niets echt iets van die cultuur of zo..
    Duzz ik weet het niet, maar het lijkt me wel raar...


    Live for something or die for nothing

    KensVAGINA schreef:
    Iedereen draagt een bh volgensm ij. behalve feministen die verbranden ze toch ? :$

    Hmm waarom doen ze dat? Als vrouw kan je er uiteindelijk toch niets aan doen dat je borsten hebt? Ik bedoel, wat voor zin heeft dat verbranden dan? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    normaal wel denk ik. Behalve een meisje uit mijn klas [die 13 is], maar die heeft niets.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Emotionless schreef:
    Als je geen Bh draagt krijg je toch sneller van die hang borsten?

    Jaoh, inderdaad.
    Omdat je borsten dan niet genoeg steun hebben.

    Ik ken een kind die van die grote tieten heeft en geen BH wilt dragen omdat ze zich daar te jong voor vind. -Ze is veertien- Dat is best wel.. goor want als ze loopt dan gaat dat zo vreselijk op en neer en dat trekt gewoon je aandacht. Ö -Dat ziet er niet echt uit, wat ik me wel afvraag.. doet dat dan geen pijn als je loopt?-


    You'll never dream alone. <3

    ik zou het niet weten? vraag het haar zelf. :Y)


    -

    KikaRareShit schreef:
    Ik ken een kind die van die grote tieten heeft en geen BH wilt dragen omdat ze zich daar te jong voor vind. -Ze is veertien- Dat is best wel.. goor want als ze loopt dan gaat dat zo vreselijk op en neer en dat trekt gewoon je aandacht. Ö -Dat ziet er niet echt uit, wat ik me wel afvraag.. doet dat dan geen pijn als je loopt?-

    Zo had ik iemand in mijn klas vorig jaar. Al droeg ze wel een BH. Maar als die ging lopen dan ging dat echt zo van; Boing. Boing. Boing.
    En daar kan je ehct je ogen niet van houden, he.