• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal nooit elke dag iets kunnen plaatsen :'D. Dingen die lelijk zijn wil ik altijd fiksen en wil ik het liefst niet plaatsen :'D
    Of ik plaats en zeg gelijk een was lijs met wat er moet veranderen, maar ik kan die van vandaag alvast neer zetten? Heb vandaag toevallig getekend ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat ik het ook maar ga proberen elke dag wat te tekenen ^^ Dus ja, ik doe mee. :') Ga waarschijnlijk ook wel vaak wat posten.
    Ik merk ook dat ik het niet zo vaak doe, in ieder geval de wat uitgebreidere dingen. Op school krabbel ik genoeg in mijn schriften :')


    Stenenlikker

    Haha, dat had ik dus ook altijd. "Iel dit is lelijk" en dan gooide ik het weg. Nu ga ik mezelf dwingen ernaar te kijken, naar de lelijkheid ervan en hoe ik dat kan veranderen. Die is mooi trouwens, komt me bekend voor, nagetekend uit een anime? Nouja, al die animemeiden lijken trouwens wel op elkaar :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Haha, dat had ik dus ook altijd. "Iel dit is lelijk" en dan gooide ik het weg. Nu ga ik mezelf dwingen ernaar te kijken, naar de lelijkheid ervan en hoe ik dat kan veranderen. Die is mooi trouwens, komt me bekend voor, nagetekend uit een anime? Nouja, al die animemeiden lijken trouwens wel op elkaar :p

    Nope, niet echt, ik heb vele plaatjes gebruikt als inspiratie :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij mij krijg ik alleen de muziekshit als ik die app, SkyPath, zoek..

    Ik hou dit topic wel in de gaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh echt? D: En damn, haha, ik ben echt alleen goed in natekenen. Ik heb al een schets klaar, plaats hem vanavond (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga niet mee doen met deze tekenchallenge, maar ik ga het wel in de gaten houden. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal maken zullen! :3
    Succes allemaal! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh lol, nvm, mijn mobiel ligt gewoon boven. Hier is ie dan, deels nagetekend, omdat ik eens een andere stijl wilde proberen (: Ik noem haar Cassidy, een natural beauty uit Zwitserland waar alle jongens over kwijlen (cat)



    Hahaha, der rechteroor zit veels te hoog zie ik nu! Ik heb er trouwens denk ik 10 minuutjes over gedaan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 11:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik upload wel alleen op mn laptop. Denk dat, dat handiger is.
    Ik zal zo een schets uploaden, die ik ook laatst op m'n facebook had gedaan (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk initiatief! Ik ga ook proberen om elke dag wat te posten. Zal zometeen ook even een tekening uploaden die ik vandaag af heb gemaakt.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oeh dit klinkt gaaf, I join. Zal een foto maken van mijn tekening die ik vandaag gemaakt heb

    Edit

    .

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 16:57 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Komt ie!








    Ik heb het alleen ingekleurd! Met aquarelverf (en weet even niet zeker meer of ik ook de kleurpotloden heb gebruikt hiervoor). Het is trouwens Jeruzalem.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Helianthus schreef:


    *_*

    Oh, mooie stijl!

    Einmana schreef:
    Leuk initiatief! Ik ga ook proberen om elke dag wat te posten. Zal zometeen ook even een tekening uploaden die ik vandaag af heb gemaakt.

    Haha bedankt en tof! (:

    Lazulis schreef:
    Oeh dit klinkt gaaf, I join. Zal een foto maken van mijn tekening die ik vandaag gemaakt heb

    Edit

    .

    Ah vet, manga, daar ben ik ook ooit mee begonnen!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    En hier mijn tekening van vandaag. Haar en mond wilde niet helemaal.
    Trouwens zelf getekend, met een foto als referentie van de persoon die ik tekende voor gezichtstrekken enz. daarom lukte het haar ook niet helemaal, omdat ik niet weet hoe het vanaf die kant zit.


    Stenenlikker