• Mensen,
    WAAROM word er zoveel reclame gedaan enzo?
    En dan zet ik mega groot op mn pro;
    GEEEn reclame in mijn gastenboek. Want dat doe ik toch niet. En als het zonodig moet, dan in pb.
    En ik krijg alleen maar meer reclame in mn gastenboek.
    Echt waar hoor,
    het is echt heeel erg irritant.. -,-

    Bedankt.
    Astrid heeft gesproken.


    AAP

    het is iritant maar het boeit mij eigenlijk niet heel veel ik kijk wel of ik tijd heb of ik hem leuk vind in een klein stukje lezen en soms maak ik hem soms niet als een serie bijv al eer dan 10 delen is doe ik er de moeite nit voor maar 1 deel dan kijk ik wel...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    k vind dat als het er duidelijk staat, dat ze dan ook die mensen niet moeten lastig vallen met van die berichtjes.
    zet je quiz gewoon in de spotlight als je wilt dat het vaker wordt gemaakt!


    it's cool to know nothing.

    Wil je alsjeblieft mijn quiz maken (A) Whaha nee grapje.. Nou das inderdaad echt klote xD


    Wie du mir, so ich dir.

    het irriteert me erg!


    And all the girls in the front row scream your name.

    k vind dat als het er duidelijk staat, dat ze dan ook die mensen niet moeten lastig vallen met van die berichtjes.
    zet je quiz gewoon in de spotlight als je wilt dat het vaker wordt gemaakt!


    JAA!! Vind ik ook!
    de spotlight is er niet voor nix toch? :P


    AAP

    ik vind het ook echt heel erg irritant
    dan kijk je in je mailbox denk je hee, een bericht is het reclame :S
    ik heb nu ook sinds een paar dagen dit boven aan m'n pro staan : "allereerst even dit : ik haat reclame! plaats je reclame voor wat ook in mijn gb, of stuur je me er 'n pbtje mee ? het word verwijdert als ik je quiz wil maken of je wil nomineren of wat ook, dan doe ik dat wel uit mezelf reclame maken werkt bij mij alleen maar averechts, dank u! "

    en nog zijn er mensen die reclame in m'n gb plaatsen :@
    kunnen die niet lezen ofso

    Inderdaad!! Zo irritant..couldn't agree more met jullie!!! Heb er echt haat aan:@


    Why don't you break my heart

    Inderdaad!! Zo irritant..couldn't agree more met jullie!!! Heb er echt haat aan:@



    daar ben ik het helemaal mee eens


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja ik heb er ook echt een hekel aan!
    heb net weer 2 van die bedelaars uit m'n gb verwijdert ze moeten niet denken dat ik hun quiz ga doen of wat ook :@

    Ik heb er gewoon 4 quotes dingen ofzo omheen.
    EN ik heb het rood en in HOOFDLETTERS en dikgedrukt.

    MAAR NOG KRIJG IK RECLAME.

    En dat vind ik verrie niet koel!!:P


    AAP

    Ja.
    Laten we het zo zeggen;
    Je mag reclame maken, maar ALLEEN als er niks in het profiel te vinden is waarop staat dat het niet mag.

    ZO!


    Als het gaat werken, zet ik het nu in m'n profiel x)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Het helpt gewoon niet, ik had het in me gb staan, maar heb het er maar gewoon weggehaald


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    bij ij staat het zelfs 2x in met een quote erover, en dingen onderstreept en dan krijg ik de ene na de andere reclame bericht binnen echt irri
    >.<
    (K)


    i like cookies :Y)

    OMG negeer het toch gewoon!!!