• bij mij in de buurt is er een opa van 80 opgepakt wan hij misbruikte kinderen in ruil voor enrgie drank, hoe vies zielig kun je zijn .

    ohmygod
    dat is inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeeul vies o_O


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ieuw:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    weten die kinderen niet dat je energy drank kunt kopen voor 30cent in de AH? ôo


    -

    jezus
    energie drank?
    ik zou dan op ze minst iets met alcohol vragen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Arme kinderen.

    arme kindere en die opa is gewoon zielig...

    En hoe dom kun je als kind zijn als je daarin trapt. Nooit opgelet wat je moeder altijd tegen je heeft gezegd? En ook zielig wat die oude man doet, maar zo zijn er nog wel meer dingen in de wereld. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    omy god O.O kinderen die zich laten misbruiken voor energydrank ( dat ongeveer 50 cent waard is) .. die man is echt triest! net goed dat ie opgepakt is


    Hated by many, confronted by none!

    O,o WTF

    Ik weet niet welke troep jullie allemaal drinken maar volgens mij is ECHTE energy drank rond de 1 euro 50 / 2 euro (Red bull)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Webcamsex schreef:
    Ik weet niet welke troep jullie allemaal drinken maar volgens mij is ECHTE energy drank rond de 1 euro 50 / 2 euro (Red bull)


    En nu even ophouden met je uitlokkende reacties astjeblieft.
    On-topic blijven ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    omfg hoe zielig kan iemand Zijn:O:O
    xxx


    /

    Il. Vies.

    Webcamsex schreef:
    Ik weet niet welke troep jullie allemaal drinken maar volgens mij is ECHTE energy drank rond de 1 euro 50 / 2 euro (Red bull)


    is dat dan een goede reden om kinderen te misbruiken en ik weet niet wat jij denkt, maar zowat iedereen in Nederland kan iets van 2 euro betalen...

    Gatverdamme, voor altijd wegstoppen die vent!


    I clicked my heels and wished for you.