• Ik weet niet of ik hier een verhaal van gamken, en of ik het dan überhaupt wel op Q ga zetten. Maar je weet maar nooit. Ik heb namelijk weer een ideetje, en daar wil ik jullie mening graag over horen... :$


    Het gaat over een meisje dat heel goed bevriend is met Bill. Hij is niet beroemd. Maar op en dag komt hij tot de ontdekking dat hij mischien wel Homo kan zijn. Het meisje is vreselijk geschokt, ze is namelijk opgevoed in een gezin die tegen andere seksuele geaardheden dan Hetero zijn. Ze gaat hem van het idee afhelpen, door hem plekjes te laten zien en voelen, die zich op haar vrouwelijke lichaam bevinden. Dat om te bewijzen dat hij gewoon Hetero is. Uiteindelijk gaat ze zo ver dat ze hem haar zelfs laat neuken! De volgende dag denkt Bill geholpen te zijn, en verteld haar dat hij fout zat. Maar als ze elkaar één dag niet gesproken hebben is hij weg. Ze gaat naar zijn ouders, om te vragen waar hij is. Ze zeggen dat hij aan het studeren is, in een andere stad. In een studentenflatje met natuurlijk verschillende apartementen, maar je niet zelf mag kiezen met wie je op de kamer slaapt. Als je een kamer huurt komt er, of nog iemand bij, of er is al iemand. Het meisje vindt het zwaar klote, en lijd gewoon weer verder haar leventje door naar vrienden en school te gaan. Maar wat nou als ze zwanger blijkt te zijn? Van haar beste vriend, die het kind misschien wel helemaal niet wilt? En wat als hij nou wél uit de kast komt, en verkering krijgt met een jongen? Of zal ze gewoon abortus plegen?

    Het wordt voor de duidelijkheid niet echt bepaalt een lovestory, maar gewoon een verhaal. Ze krijgen geen verkering, meer dan best friends zijn het niet. ^^

    Dus, wat vinden jullie? :$ En als jullie Bill niet vinden passen, dan zeg je het maar hoor. Dan verzin ik zelf wel een personage die geen celeb is. En vinden jullie dat ik er een verhaal van moet maken?

    Ik zie nog wel of ik het doe, maar ben gewoon nieuwsgierig of het een goed idee is...

    Orgineel/onorgineel?


    Scream for mercy!

    Sprinkles schreef:
    ik vind het wel origineel, dus: doen


    Okieee =D


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Hm... Welke film? Heb ik iets bedacht dat al bestaat? Oô
    Ja xD moet je maar eens hier kijken en Saved! intypen. Dan kom je bij die film uit (: Het lijkt er sterk op.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @Hopeless

    Dit is wat er beschreven wordt:


    When a girl (Malone) attending a Christian high school becomes pregnant, she finds herself ostracized and demonized, as all of her former friends turn on her.

    Ik vindt het niet echt een gelijkenis hebben, behalve dat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben en zwanger wordt. Maar jij hebt de film gezien, dus jij zal het wel weten ;D


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    @Hopeless

    Dit is wat er beschreven wordt:


    When a girl (Malone) attending a Christian high school becomes pregnant, she finds herself ostracized and demonized, as all of her former friends turn on her.

    Ik vindt het niet echt een gelijkenis hebben, behalve dat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben en zwanger wordt. Maar jij hebt de film gezien, dus jij zal het wel weten ;D
    Ja, die beschrijvingen zijn te kort om het aan te merken maar de film lijkt er wel op, vind ik xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    doen!

    laat je weten wanneer die er is (A)


    dream, dare, fly!

    hij si leuk doen maar je gaat tog nog wle verder me tje andere story??
    xxx


    /

    xtomgeiler schreef:
    hij si leuk doen maar je gaat tog nog wle verder me tje andere story??
    xxx


    Ja natuurlijk :'D


    Scream for mercy!

    ANNExROCKT schreef:
    doen!

    laat je weten wanneer die er is (A)


    Jaa, natuurlijk ;D


    Scream for mercy!