• Kijk hoe lief !!.. Tom heeft een hondje !!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/05/13/1_pluizig_aanhangsel.jpg


    ...

    Keizer schreef:
    (...)Haha wij ook, 2 tekkels en een jack russel, dus ik hou van lieve schattige hyper hondjes. =x
    & Man, wat weet jij veel over hun? Haha stalker? (cat)
    Ja en die kunnen zo hard keffen en bitchen, vind ik helemaal geweldig!! (krul)(nerd), haha fak jou ik ben geen stalker, want ik lig niet voor hun voordeur te wachten tot ze naar buiten komen en ik mensen niet lastig als ze mij niet lastig vallen, ghehe :Y),.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ja en die kunnen zo hard keffen en bitchen, vind ik helemaal geweldig!! (krul)(nerd), haha fak jou ik ben geen stalker, want ik lig niet voor hun voordeur te wachten tot ze naar buiten komen en ik mensen niet lastig als ze mij niet lastig vallen, ghehe :Y),.
    Haha ja. En die tekkels, eentje is vet dik en die ander die denkt alleen maar: EEETEEEN en die jack russel [tommie =x] die is altijd hardstikke hyper enzo. Haha doen mensen dat echt? O.o die hebben ook geen leven x-x


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Haha ja. En die tekkels, eentje is vet dik en die ander die denkt alleen maar: EEETEEEN en die jack russel [tommie =x] die is altijd hardstikke hyper enzo. Haha doen mensen dat echt? O.o die hebben ook geen leven x-x
    Ze hebben geluk, dat ze al zo vaak verhuisd zijn, dat bijna niemand meer weet waar ze wonen :'DD. Arme jochies. Haha ja ik wil later eigenlijk ook een tekel, en dan een langharige en een ruwharige. Maar ook alleen als ik erbij uitkom, want ik wil het liefste een hondje uit een asiel en niet uit een nest ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ze hebben geluk, dat ze al zo vaak verhuisd zijn, dat bijna niemand meer weet waar ze wonen :'DD. Arme jochies. Haha ja ik wil later eigenlijk ook een tekel, en dan een langharige en een ruwharige. Maar ook alleen als ik erbij uitkom, want ik wil het liefste een hondje uit een asiel en niet uit een nest ofzo.
    Haha dat doen ze vast expres. :'D Haha wij hebben een zeldzame tekkel weetje, een kortharige bruine, kijk maar eens op marktplaats ofzo je vind hem niet. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Dit beest lijkt op een Lama :X


    Hush schreef:
    Nee scotty is zwart[/volgens mij], en dit beest is toch echt wit.


    Ja klopt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ze hadden toch al een hond?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ze hadden toch al een hond?
    Die hond was van hun ouders en die leeft niet meer. Maar ze hebben weer een redelijk gelijke hond die veel op scotty lijkt, maar deze heeft een veel smaller/langer hoofd. of bedoelde je Scotty niet?


    Wie du mir, so ich dir.