• [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    laten we zeggen dat je vooral niet moet zeggen dat voor de trein springen het snelst is, of dat de volgende trein over 5 min langskomt... anders mag je mensen van het spoor af gaan halen wat minder succesvol is! maar in ieder geval luister naar het betreffende persoon en schakel des noods je vader of moeder in als die gene laat blijken dat hij op het punt staat het te doen!

    Komt uit eigen ervaring dus geen grap!

    Grtz Johann

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zij toen. dat zelfmoord moord plegen heel egowisties is! OMdat je aleenmaar aan jezelf denkt en niet aan de mensen die om je geven..
    maar toen was het natuurlijk :'Maar niemand geeft tg om me'
    Ik word eigenlijk ee betje ziek van zulke mensen.. :X want als je zegt dat jij wel om ze geeft is dat weer niet genoeg..
    dus ben je egowisties..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En als diegene nu gelijk heeft? Wat dan?


    Bored.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Iemand die in zo'n situatie zit is meestal niet voor rede vatbaar. Get it?
    Dan maak je het alleen maar erger als je zegt dat het egoïstisch is.


    Bored.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is ook een moeilijke situatie. Je kunt ook alleen iets zinnigs uitbrengen als je zelf stevig genoeg in je schoenen staat. Is dat niet het geval of twijfel je, dan is het beter om gewoon je mond te houden. Ieder woord, hoe klein ook, kan een dramatisch effect hebben op zo'n moment. Dus denk alsjeblieft twee keer na voordat je iets zegt of doet in zo'n situatie.


    Bored.

    Slotje > Op verzoek van de maakster.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.