• [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik wel eens gezegd O.O Het hielp...
    Bij jou niet? =O


    Your make-up is terrible

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    heb je dat gezegd? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet ook nooit hoe ik moet reageren, maar meestal als iemand met zoiets naar mij toe komt laat ik ze weten dat er zat mensen zijn die geven om ze. Ik heb dat nu 2 keer meegemaakt, ajb nooit meer.


    -

    Ooh. Ja, ik wist toen, ooit.. ook totaal niet wat ik doen moest.
    Heb gezegd dat dr genoeg hulp is, dat ze altijd bij me aan kon kloppen enzo.
    Dat dr na de puberteit een veel leuker leven is dan nu, waarschijnlijk.

    Zelfmoord vereist een felle wil om het op te geven en enorm veel moed. Zwak zal ik ze nooit noemen.
    sterke o.o'

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    Zelfmoord vereist een felle wil om het op te geven en enorm veel moed. Zwak zal ik ze nooit noemen.
    sterke o.o'




    (bericht aangepast door een moderator)

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Bij nader inzien: laat het maar openstaan want misschien zijn er mensen die wel weten wat ik hiermee aanmoet. Ik heb net gevraagd wat de reden was en nu is het akelig stil.

    weetje, het lijkt mij een hele lastige situatie... een hele lastige. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt, dus kan ik je niet zo goed advies geven..:X

    Bij mij gaf ze ook heel lang geen antwoord soms, en dat was ENG!
    Meestal is het een inpuls, als je tegen ze blijft praten, zeggen dat je om ze geeft,, dat hielp bij mij?

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry,ik heb echt totaal geen idee wat te doen,want ik heb het nog nooit meegemaakt.
    Dus ik zal je geen raad geven,want miss maak ik het dan erger.

    x


    everybody needs a song.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dank je, daar heb ik werk van gemaakt. En ditmaal goed.
    Het vreemde is... ik ken die persoon niet zo goed en hij mij niet. Ik vind het zo raar dat hij met zijn probleem uitgerekend bij mij komt. Normaal is hij met mij wat aan het klooien enzo maar nu ineens zo serieus. Even dacht ik: is dit een geintje. Zo ja, dan vind ik het niet grappig? Goddank dat ik dat niet heb gezegd. Omdat ik dus geen hechte band met hem heb weet ik niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik kan dus niet op zijn karakter inspelen. Wat ik wel goed kan is het verkeerde zeggen in een situatie.
    -scheldt zichzelf nogmaals uit-

    Ik dacht ook, misschien is het om me te testen. Maar dat zei ik niet, want dan heeft die gene helemaal geen vertrouwen meer in je. En toen vroeg ze of ik iets wilde doen, en toen heb ik dat gedaan. Om te helpen.
    Maar als je nog iets wilt weten, kom je dan via PB?