• http://saskiaweetraad.hyves.nl/blog/23115876/Mijn_6_jarige_dochtertje_met_een_mes/3sBC/

    wat denken jullie xD ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik snap dat ze zich zorgen maakt, maar dit gaat wel iets te ver. een partij oprichten tegen alternatieven? dat slaat nergens op. :')


    -

    Mijn nichtje van 5 is fan. :')
    Euhm die snijdt zich niet? Gaat zo niet slapen? Weet niet eens wat doodskoppen zijn? x) Alsjeblieft ... En dan nog. Ik heb emo-k en gothic vrienden en die gebruiken allemaal géén drugs. (x Maar ja .. Haar probleem. ;p


    Don't be a drag, just be a queen.

    Sommige mensen zijn toch wel eng... oÔ


    If music be the food of love, play on!

    Ehh wtf :/


    I don't need words to feel those lips.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    wrm kan dat niet :X
    dit vind ik typish een voorbeeld van het gaat alleen om de jongens.
    Sorry hoor maar TH is een MuziekBand geen lekkere jongens waar alle meiden verlieft op worden band..

    Ik zag een paar meisjes van ik schat rond de 5 jaar op werchter boutique (waar th optrad) lopen, en die gilden: wij willen tom en bill sexen.
    sorry ik ga beetje offtopic:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik heb medelijden met haar dochtertje.


    Real music is hidden behind the notes

    dom wijf zeg xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ze wil haar dochter beschermen, maar overdrijft zoooo te veel daarmee. Dat het volgens mij wel eens een omgekeer effect zou kunnen hebben. (:


    A. ikmisje.

    Als het nou over Marilyn Manson ging had ik misschien een beetje begrip, als je al zijn roddels moet geloven. Maar hallo, dit gaat over TOKIO HOTEL! Veel alto's haten het, het is meer pop >.>


    Scream for mercy!

    wat staat er juist wnt ik kan he niet openen?

    xXx(H)

    # Dit item bestaat niet(meer).


    None but ourselves can free our minds.

    ik kan niet lezen er staat item bestaat niet meer