• haaii folks,

    Ik zit idd in een time-out maar aangezien het nu weekend is en ik nu in een klap zoveel vragen en dingen kwijt moet [en jullie natuurlijk enórm mis (: ] moet ik dit even kwijt.. Gsus ik denk echt dat ik ontploffen ga anders ;O

    to the point. Ik kan mijzelf niet meer uitstaan.. elke keer als ik een instrumental song hoor van LP, maakt niet uit welke krijg ik een vaag gevoel in mijn buik.. een soort van heimwee maar dan anders, want ik heb nergens heimwee naar ==* en dat terwijl al die instrumentals énorm verschillen! en daarbij is mijn lil iPod van maar 2 GB vol! en ik heb er plots iets van 100 liedjes die ik er nog op wil zetten! :'( en maandag ga ik met school naar parijs, maar ik heb er plots geen zin meer in :/ en en ik vind mijzelf véél te dik.. [ik kijk nooit meer in de spiegel van een pashokje ==*] ik wil nu eigenlijk non stop sporten maar daar gaan die zwembandjes niet van weg.. dan moet ik dus van doodsaaie buikspieroefeningen doen.. ==* ik voel me gewoon facking schuldig bij elk snoepje dat ik eet :[ en ik wordt verdrietig als ik LP fun videos zie.. dan is het echt van damn was ik maar een jongen :'( die gasten zijn zulke dikke vrienden.. En daar ben ik dus jaloers op Ö, hallo jaloers op je idolen! hoezo zielig ==* especialy de MC en de zanger van die band.. ik wil ook zo'n vriend [nee geen vriendin maar zo'n vriend] ik heb natuurlijk mijn BF en natuurlijk zijn wij super goede vriendin maar de laatste tijd heb ik het idee dat ze zich meer aan mij irriteerd dan dat ze blij met me is fzo.. maar dat komt ook gewoon omdat ik zwaar vervelend ben. Ik ben zó vervelend als ik melig ben aangezien ik dan om alles in de lach schiet, mij niet meer kan concentreren [waar ik sowieso al problemen mee heb] en enorm hyper ga doen :'s En als ik dan van die LP funny video's heb gekeken voel ik me zo zwaar klote ;x ik kan dan gewoon niet meer concentreren en dan spelen er allerlei emotie's op en dan moet ik gewoon afleiding zoeken naar de 'real world' anders wordt ik gek ;o damn volgens mij ben ik gewoon gek in mijn hoofd fzo.. En wat ik misschien nog het meeste mis is dat ik nergens écht mijn hart luchten kan. ik heb gewoon van die dingen die niemand begrijpt, mijn ouders niet, mijn BF niet.. en dan ga je het opkroppen en dat suckt want het zal er toch een keertje allemaal uitmoeten.. dan ontploft de bom. Verder heb ik waarschijnlijk véél te veel stress, ik deed zo quizje van zo'n hoe overleef ik ding en al die vragen had ik zowat ;o over die vage emoties.. over mijn vergeetachtigheid over die spanningen over die chaos in mijn hoofd.. ik heb al vaker gezegd dat ik een time-out op Q zou houden om alles weer op een rijtje te krijgen maar dat is mij nooit gelukt.. Ik háát onduidelijkheid. dat heeft waarschijnlijk dan ook met die chaos in mijn hoofd te maken.

    Ik weet dat dit een en al zeur is en ik nogal van de hak op de tak spring.. en sorry als ik je humeur verpest. Maar ik wil nu gewoon even hulp want alles verslechterd hier. Ik krijg steeds meer een ruzie achtige sweer met vriendinnen, thuis wordt de situatie er ook niet beter op, op school kelderen mijn cijfers enorm. Ik voel me vreselijk. Ik ben weer enorm onzeker over mijzelf/mijn lichaam.. Ik voel me een beetje hopeloos..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ach, arme meid! Ik weet hoe het is om naar iets onmogelijks te verlangen (heeft er zo nu en dan ook problemen mee) Maar ik heb helaas geen flauw benul hoe ik je zou kunnen helpen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh Honey!
    Had naar mij toegekomen, ik kan je echt helpen. Misschien weet je het niet maar ik heb een grotere chaos in mijn hoofd. Het lucht op als je een keertje lekker uithuilt bij iemand.
    Ik ben er voor je wanneer je me nodig hebt. ;)
    Edit: Een pot ijs en een lekkere jankfilm is ook een aanrader.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Oh Honey!
    Had naar mij toegekomen, ik kan je echt helpen. Misschien weet je het niet maar ik heb een grotere chaos in mijn hoofd. Het lucht op als je een keertje lekker uithuilt bij iemand.
    Ik ben er voor je wanneer je me nodig hebt. ;)


    dankje <3 dat is echt lief van je (:
    en ik heb weleens geprobeerd het tegen mijn moeder te zeggen maar ze beginnen al voor ik het onderwerp echt kan beginnen flauw te doen óf de sweer is alweer bedorven.. ik kan het gewoon niet bij hun kwijt en ik kan het wel tegen mijn BF zeggen maar ik weet gewoon dat zij er niks aan kan doen.. zij is ook like perfect achtig, zij kan zich wel goed concentreren en zij heeft dicipline én geen chaos in haar hoofd.. :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    dankje <3 dat is echt lief van je (:
    en ik heb weleens geprobeerd het tegen mijn moeder te zeggen maar ze beginnen al voor ik het onderwerp echt kan beginnen flauw te doen óf de sweer is alweer bedorven.. ik kan het gewoon niet bij hun kwijt en ik kan het wel tegen mijn BF zeggen maar ik weet gewoon dat zij er niks aan kan doen.. zij is ook like perfect achtig, zij kan zich wel goed concentreren en zij heeft dicipline én geen chaos in haar hoofd.. :/


    Maar stiekem ben ik ook heel lief. :X
    Maar als je er met niemand over praat ga je, zoals je al zei, dingen opkroppen. Dat kan uiteindelijk zo erg zijn dat je het niet meer aankan en in een derpessie raakt, je moet er altijd met iemand over praten. Dat moet je leren. Heb ik ook gemoeten. Ik moest leren met iemand erover praten ookal was het maar een héél klein iets. Dus als er weer iets is niet twijfelen mij PB'en. Ik help je wel, hoe stom het ook is. <33


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb ook wel eens zo'n rare momenten...
    Iedereen denk ik wel eens... :)
    Gewoon wachten tot het overgaat. Want, na die periode zal je misschien zoals mij gaan terugdenken, maar dan besef je hoe 'anders' je toen wel was, en hoe snel je dat wil vergeten. (:


    007

    Freakdog schreef:
    (...)

    Maar stiekem ben ik ook heel lief. :X
    Maar als je er met niemand over praat ga je, zoals je al zei, dingen opkroppen. Dat kan uiteindelijk zo erg zijn dat je het niet meer aankan en in een derpessie raakt, je moet er altijd met iemand over praten. Dat moet je leren. Heb ik ook gemoeten. Ik moest leren met iemand erover praten ookal was het maar een héél klein iets. Dus als er weer iets is niet twijfelen mij PB'en. Ik help je wel, hoe stom het ook is. <33


    oke heel erg bedankt huney, zal ik doen :] <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind het heel vervelend voor je.
    Ik denk, dat dit gewoon komt door je leeftijd, en het zal waarschijnlijk echt wel weer goed komen,
    Maar nu heb je daar niet zoveel aan.
    Misschien moet je een keer gewoon doen waar je echt van houd, al zijn het maar hele kleine dingen.
    Ik hou er bijvoorbeeld om naar buiten te gaan naar de tuin ofzo als het regent en keihard thursday of jon brion aan te zetten.
    Als je je meer concentreert op de dingen die wél leuk zijn, ga je je denk ik al wat sneller beter voelen.
    En je moet je nu zeker niet dik gaan voelen of wat dan ook. Volgens mij ben je dat totaal niet, en daarbij ben je óók nog in de groei, dus kan je echt wel snoepen en dergelijken.
    Ik denk dat je een beetje ego moet gaan kweken. Als je lang genoeg tegen jezelf zegt dat je mooi bent en goed zoals je bent ga je dat echt wel geloven. ;-]


    Mew <3

    hey meid,
    Ik zou je ook wel kunnen helpen om miss hulp ofso te zoeken ik weet hoe het is, ik ben zelf depri enzo geweest.

    Sterkte

    (flower)

    Als je het je moeder wel zou willen vertellen, maar het steeds niet lukt, kan je haar toch een brief schrijven? En erin zetten dat je er echt heel erg mee zit, en dat je het vervelend vindt dat ze er flauw over gaat lopen doen?


    Sweet dreams will come true.

    NotYourFreak schreef:
    Ik vind het heel vervelend voor je.
    Ik denk, dat dit gewoon komt door je leeftijd, en het zal waarschijnlijk echt wel weer goed komen,
    Maar nu heb je daar niet zoveel aan.
    Misschien moet je een keer gewoon doen waar je echt van houd, al zijn het maar hele kleine dingen.
    Ik hou er bijvoorbeeld om naar buiten te gaan naar de tuin ofzo als het regent en keihard thursday of jon brion aan te zetten.
    Als je je meer concentreert op de dingen die wél leuk zijn, ga je je denk ik al wat sneller beter voelen.
    En je moet je nu zeker niet dik gaan voelen of wat dan ook. Volgens mij ben je dat totaal niet, en daarbij ben je óók nog in de groei, dus kan je echt wel snoepen en dergelijken.
    Ik denk dat je een beetje ego moet gaan kweken. Als je lang genoeg tegen jezelf zegt dat je mooi bent en goed zoals je bent ga je dat echt wel geloven. ;-]


    nee dat is het probleem nu juist ik groei niet meer :/ dus ik blijf klein achtig én ik groei nu in de breedte :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT