• Juppahup, mijn homoverloofde heeft het Eurovisiesongfestival gewonnen. _O_
    Meet Alexander Rybak
    Let me know what you think.

    Ik vind hem nog altijd op Robin Hood lijken.


    It's all for you, my butterfly.

    He's cute :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hij is schattig,
    maar bij dat refrein zingt hij zo raar vind ik.


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    Hij is schattig,
    maar bij dat refrein zingt hij zo raar vind ik.

    'k vind zijn liedje niet zo goed :$
    Maar zijn charmes maken het goed^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hij zong vals niet normaal. ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vond hem wel cute (cat) En het liedje was wel leuk en zo ^^ Ja, van mij mocht hij winnen. Als Azebaijan maar niet gewonnen had, want hùn waren vréselijk. Maar mijn favo's ware Ijsland en Estonia of zoiets en natuurlijk Turkije omdat Hadise hier bij ons in België woont en ze ook voor ons zong :Y)

    ik was voor engeland. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xRapunzel schreef:
    Dit is way mooier dan Fairytale.


    Inderdaad, dit is erug mooi ^^

    Conspiracy schreef:
    Ik vond hem wel cute (cat) En het liedje was wel leuk en zo ^^ Ja, van mij mocht hij winnen. Als Azebaijan maar niet gewonnen had, want hùn waren vréselijk. Maar mijn favo's ware Ijsland en Estonia of zoiets en natuurlijk Turkije omdat Hadise hier bij ons in België woont en ze ook voor ons zong :Y)

    Ik mag dan Belg zijn, maar stiekem vond ik Hadise echt slecht :$
    Ze heeft trouwens, vind ik, niet zo'n mooie stem.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik mag dan Belg zijn, maar stiekem vond ik Hadise echt slecht :$
    Ze heeft trouwens, vind ik, niet zo'n mooie stem.

    Inderdaad, ze mag geluk hebben met twee steunende landen, anders was ze niet zo hoog geëindigd. :')
    En Alexander, hij zong misschien niet zo mooi, maar gewoon de hele act was gewoon wow. Terecht gewonnen dus. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    O my god, dat bompaatje dat het liedje van de UK had gemaakt, die heeft zo'n musical geschreven: Jesus Christ Superstar. En damn, die hebben we met school gezien. :')
    MOET JE ECHT KIJKEN.
    Na tien seconden heb je de slappe lach. :X

    Ik had daar een stukje van op mijn gsm staan. =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik mag dan Belg zijn, maar stiekem vond ik Hadise echt slecht :$
    Ze heeft trouwens, vind ik, niet zo'n mooie stem.


    ze zong ook vals en haar stem is net eengeitenstem of zo. maar daar gaat het nou allemaal niet meer om in een songfestival als dit <.< Ze stemmen toch alleen maar op hun buurlanden, dus als die oostbloklanden nu allemaal iemand opsturen die niet kunnen zingen, hun winnen toch nog. Vriendjespolitiek.

    Btw: Ik vind het liedje niet echt zo mooi fso, maar die jongen mag er wel wezen :') Hij is gemaakt om op het podium te staan, met zijn mooie lach =P En voor de rest weet ik niet echt wat er zicht afspeelde tijdens het Eurovisiesong, want ik heb niet gekeken. Het enige dat ik weet is dat die van Roemenië wel heel hard op Hadise leek?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Prodigy schreef:
    (...)
    Inderdaad, ze mag geluk hebben met twee steunende landen, anders was ze niet zo hoog geëindigd. :')
    En Alexander, hij zong misschien niet zo mooi, maar gewoon de hele act was gewoon wow. Terecht gewonnen dus. :Y)

    Uhu. Ze heeft gewoon veel geluk gehad. Dat ze uit België is zorgt er ook voor dat zelfs Belgen op haar zullen sstemmen.
    Maarja Alexander hoeft gewoon in de camera te kijken en hij wint (beetje overdreven). Maar ach, hij's cute ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Conspiracy schreef:
    (...)

    ze zong ook vals en haar stem is net eengeitenstem of zo. maar daar gaat het nou allemaal niet meer om in een songfestival als dit <.< Ze stemmen toch alleen maar op hun buurlanden, dus als die oostbloklanden nu allemaal iemand opsturen die niet kunnen zingen, hun winnen toch nog. Vriendjespolitiek.

    En je vergeet nog om het kortste rokje!
    Da's ook zoiets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay