• Ja serieus, ik mis het. Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar het was toch wel leuker. Geen huiswerk geen Se's --' veel meer vrije tijd, en veel meer lol. Ook al mis ik een ding niet, het bidden, ja ik heb op een CBS gezeten, en we moesten altijd bidden maar oke ik kan er niet tegen als iedereen stil is dan moet ik lachen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik wil liever terug naar de peuterspeelzaal :9~ maar basisschool is ook goed, vooral groep 8, dat was leuk met de musical enzo :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    BeatControll schreef:
    Ik vind middelbaar veel leuker.


    None but ourselves can free our minds.

    het was idd wel fijn (:

    Geen zorgen over de Mode,over roddels,over examens,leerkrachten,...


    everybody needs a song.

    Nooit, maar dan ook nooit van mijn hele leven wil ik terug naar die rotbasisschool. Dan ga ik nog liever dood. Echt, wat een rottijd.


    rules don't stop me

    Soms mis ik de basisschool wel,

    Maar wat ik vooral mis was toen ik in het 2e middelbaar had, dan had ik nog zo'n leuke tijd egt waar, heel de klas had zo'n goede band egt niet normaal, en egt, daar heb ik nog steeds het meeste heimwee naar, in dat jaar had ik bijna geen problemen naar geen gewoon maar gewoon veel plezier maken en lachen, damn ik mis die tijd


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik zit nog op de basisschool
    nog maar 5 weken
    en ik weet zelf ook dat ik het echt ga missen

    Ja.. dat besefte ik ook toen ik een tijd op de middelbare school zat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mis je die tijd? Ik kan niet wachten tot het eind juni is, dan ben ik eindelijk van die basisschool af (hoera)


    Only losers can act the way you do

    Ik was dolgelukkig toen ik klaar was met groep 8.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BeatControll schreef:
    Ik vind middelbaar veel leuker.


    Me 2 het lijkt alsof ik nu veel meer mag.


    Live life limitless.

    Ik niet, was niet echt leuk.


    blame the bully.

    Kvind t middelbaar véél leuker. Ik haatte de basisschool. Waarom weet ik niet, ik werd niet gepest fzo.. En wij hadden wel huiswerk.
    Als er 1 ding goed was aan de basisschool was het onze plechtige communie...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik mis het niet. Ik had een hele stomme klas. Stom gebouw en stomme leraren. Ik ben blij dat ik daar niet meer zit. De middelbre school is veel leuker. Oke de klas is echt super stom. Maar het is een modern gebouw, met leuke lessen en leuke leraren! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil aan de ene kant graag naar de middelbare toe volgend jaar, aan de andere kant niet.
    Mijn klas is té hecht, ik wil ze niet missen.


    -

    Ik haatte en blijf de basisschool waarop ik zat haten. Het was een goede school en daardoor kreeg ik een VWO advies, maar de klas en alles vond ik kut.
    Ik kwam daar halverwege groep 7 (5 maart = ergste dag ooit).
    Ik kende daar niemand en alles moest volgens andere regels. (De eerste week met mijn echte lerares heeft ze me uitgescholden.)
    Kinderen daar waren ook stom. Iedere keer deed ik volgens hen alles erkeerd en werd dor de meeste niet gemogen. Ik hoorde er helemal niet bij. Bij geen enkele groep.
    Groep acht werd wat beter, maar toch was het verselijk.
    Ik werd zo blij dat ik naar de middelbare ging waar niemand van mijn school was. Middelbare school vind ik stukken, duizenden keer beter en leuker. Ik haal opeens hogere cijfers en ik heb veeeeeeeeeeeel meer vrijheid.

    [/sorry ik heb soms van die buien]