• Ja serieus, ik mis het. Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar het was toch wel leuker. Geen huiswerk geen Se's --' veel meer vrije tijd, en veel meer lol. Ook al mis ik een ding niet, het bidden, ja ik heb op een CBS gezeten, en we moesten altijd bidden maar oke ik kan er niet tegen als iedereen stil is dan moet ik lachen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De basisschool was cool want toen mocht je alles nog en als je iets fout deed moest je in de hoek gaan staan en dan kwam altijd iedereen bij je staan (:


    The soul needs autumn.

    De basisschool was gewoon super. Geen gezeur over je kledij, over mode en al dat gezeik. Zoals je al vernoemde, niet veel huiswerk & se's. Veel meer lol. Je kon niets verkeerds doen. Soms eens een ruzietje dat nergens op stond. En nu oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat is nou één ding wat ik totáál niet mis. dan neem ik het huiswerk en toetsen maar voor lief. ik werd àltijd gepest op de basisschool. hatelijke tijd, blij dat ik ervan af ben. ik ben nog nooit gepest op de middelbare school. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind middelbaar veel leuker.


    I need you like a heart needs a beat

    Ergens geef ik je stiekem wel gelijk^^.
    Toen was je trouwens nog jong (nou ik toch, het is al 6 jaar geleden ofzo o.O)
    En kon je nog lekker spelen zonder druk hoeven te maken over huiswerk etc.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik vind de middelbareschool toch leuker.
    ik heb nu echte vrienden, die ik niet op de basisschoolhad. Daar waren we gewoon alleen aardig tegen elkaar omdat we met zo weinig meisjes in een klas zaten. En voor de rest vind ik hw minder, maar het is gewoon veel gezelliger enzo.. dusjaa..:Y)
    x

    ik mis het niet. Ja, oké je hebt er minder werk enzo. Maar in het middelbaar krijg je al meer respect van leerkrachten en vertrouwen ze je meer enzo, en als een lesuur gepasseerd is, moet die leerkracht weg en komt er een andere. In de lagere school moet je een gans jaar op dezelfde persoon zijn/haar gezicht zitten zien -_- En op de middelbare school geven ze je ook meer vrijheid enzo

    Ik mis het niet. ik had een slechte school met slechte voorzieningen en onderwijs ook had ik geen leuke klas.


    We can only learn to love by loving.

    Ik mis het ook, Ik had veel minder zorgen, het was kleiner en kende iedereen. Geen examens, veel meer vrije tijd na school. Een zalige tijd. (:


    A. ikmisje.

    Ik mis het ook, voor het grootste deel.

    Ik vind middelbaar leuker, mja, nogal begrijpelijk als ge weet dat ik zo'n 4 scholen heb gedaan in het lager, én toen ook nog es 2 provincies verder ben gaan wonen, waar ze totaal anders praatten x'D. Maar alst over schoolwerk gaat enzo, dan geeft mij de bassischool maar terug ze !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nou wees blij dt je geen huiswerk had wij hddn het wel hoor in de basisschool (vind ik eigenlijk ook beter najah swat) en ik mis het niet x) hier zijn we veel vrijer en worden we meer volwassen gezien. ik mis alleen de tijdn dat er geen examens zijn xD najah de examens op zich zijn leuk lekker vrij in de middag maar het lrn daarvoor is dom xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dat miste ik de eerste schoolweek op de middelbare al xd. En ik wil nog steeds terug^^


    Sweet dreams will come true.

    k vind middelbaar leuker...

    basisschool, goede oude tijd:P maar de middelbare is ook wel leuk hoor. veel ebtere vrienden, je mag meer. hmm heelrijk:P