• Ja serieus, ik mis het. Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar het was toch wel leuker. Geen huiswerk geen Se's --' veel meer vrije tijd, en veel meer lol. Ook al mis ik een ding niet, het bidden, ja ik heb op een CBS gezeten, en we moesten altijd bidden maar oke ik kan er niet tegen als iedereen stil is dan moet ik lachen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    LoseControl schreef:
    (...)

    Me 2 het lijkt alsof ik nu veel meer mag.

    Het ís ook zo!

    LilGoofy schreef:
    Ik zit nog op de basisschool
    nog maar 5 weken
    en ik weet zelf ook dat ik het echt ga missen


    Ik ga jou het meeste missen.


    -

    Ik vind de middelbare school veel leuker.
    Want op de basisschool hadden ze geen respect voor mij.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik mis de basisschool absoluut niet. Ik had geen leuke klas en geen vrienden. Nu wel =D.


    I am an idiot, I move.

    mwaaw ik werd gepest op de basisschool dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind het middelbare leuker. Daar begin je écht te leven :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik mis inderdaad het lekker kind zijn en veel tijd voor mezelf, maar ik werd altijd gepest op de basisschool, dus ik denk dat ik de middelbare toch beter vind! Dan maar wel veel huiswerk en toetsen..


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ja ik mis dat ook
    en vooral het weinige huiswerk dat mis ik eigenlijk het meest
    en ook de gezelligheid

    Goede tijden.

    Ik mis de basisschool zo echt niet! Ik werd daar focking gepest enzo. Nee, doe mij dan maar de proefwerken en verslagen enzo. Noem me maar een nerd, maar het is zo. Nee, ik had echt een kuttijd en niemand deed er ook maar een fuck aan.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik mis het ook! Gewoon, een onbezonnen leven, niet hoeven te leren als je thuis kwam van school, geen 12 km op een dag moeten fietsen, mijn oude vrienden, de leuke leraren die tenminste nog respect voor je hadden, de spelletjes die we altijd speelden op de speelplaats, de -toen nog- leuke daguitstapjes.. Ik mis het gewoon allemaal. Ik wou dat ik er toen wat meer van genoten had..


    Never run out of reasons to smile...

    Ik mis het ook, ik had een vet leuke klas gave leraren. Nauwelijks huiswerk geen gezeik van ouders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het enige wat ik eigenlijk mis aan de basisschool is dat ik toen heel close was met twee meiden... En ik vind het erg jammer dat we nu heel erg anders zijn en uit elkaar gegroeid zijn.
    Maar ik heb nu ook te gekke vriendinnen, vorig jaar was een flop, maar dit jaar is qua sfeer top!<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Screwed schreef:
    Ik vind het middelbare leuker. Daar begin je écht te leven :'D
    Inderdaad. Nu pas begin ik écht met plannen van wat ik later wil doen. En sinds de middelbare sta ik vaker in de krant :X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik mis de basischool ook, alles was daar nog zo fijn, kleine school, geen huiswerk, niet leren, altijd met vriendinnen kunnen afspreken lol maken. Kon ik die tijd maar terug draaien dan zou ik er meer van genieten, wetend dat middelbare zo zwaar klote is


    I believe i can <3