• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Oneens.

    Het ligt voor een deel aan de lichaamsbouw. Laten we zeggen. Je hebt mensen zoals Bill. Mager en lang, van hun eigen, ze eten en snoepen zo veel ze willen. Ze hebben een snelle verbranding en komen niet veel bij.
    Maar mensen zoals ik, hebben een stevige bouw. Eet maar 1 ding en er komt heel wat bij. Ik mag opletten wat ik wil, ik blijf bijkomen. Ik vind het verschrikkelijk lastig want ik heb bijna last van overgewicht. En mijn moeder wrijft er nog eens in dat ik 'stevig' ben.
    Je hebt dan ook een deel te danken aan je voeding. Maar ja


    death to the one at the end of the serenade.

    Oneens, Je hebt mensen die ALLES kunnen eten zonder aan te komen. En je hebt mensen die gezond eten en bij het kleindste beetje al aan komen.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Oneens, ik was vroeger ook dik maar dat lag niet aan wat ik at.Nu ben ik normaal(omdat ik veel gegroeid ben).


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ligt aan de persoon en/of het erfelijk is, de stofwisseling snel of langzaam, problemen met de schildklier etc.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige. Als ze zichzelf dik hebben gegeten wel.
    Maar dik zijn ligt deels aan je genen, of sommige mensen hebben een ziekte waarvan je dik word.
    Daarom vind ik niet dat je mensen meteen moet uitschelden, misschien zit er iets meer achter dan elke week macdonalds?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Niet waar, Sommige mensen hebben een ziekte waardoor je zwaarlijvig word. Bij anderen zit het in de familie. Sommige mensen is het hun eigen fout, maar hebben waarschijnlijk wel een reden waardoor ze zoveel eten.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Alles wat ik nu zeg geldt niet voor mensen emt een ziekte:O
    Deels, ik denk meer dat het door de ouders komt. Als ouders geen toezicht houden of grens stellen qua eetgedrag van kinderen komt het door de ouders.
    Heel veel mensen die dikker zijn zeggen ook dat het in de familie zit, of met zware botten te maken heeft.
    Ik veel gevallen bull-shit.
    Jah, de hele familie is dik, maar als de hele familie meer zou sporten en gezonder zou eten zou dat niet zo zijn geweest.
    En door zware botten wordt je hoogstens een paar kilo zwaarder, geen 10, 20 of meer.
    En als je breedgebouwd bent betekend het nog niet dat je ook vetrollen of een buikje hoeft te hebben hoor:O

    iedereen zegt ook tegen mij dat ik nooit aankom, maar ik sport ook 3 á 4 keer per week..

    Natuurlijk zijn er ook ziekten die ervoor kunnen zorgen dat je dikker bent, daar is mijn pleidooi niet tegen bedoeld(A) Maar ik geloof niet dat álle dikke mensen een ziekte hebben.

    Ik hoop niet dat ik er mensen mee kwets, maar dit ik mijn mening
    (ik plaats niet de stelling:P)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hangt ervan af.
    Je kan dik zijn van overvloedig te eten,
    maar ook door één of andere ziekte,
    of dat het gewoon in de familie zit ofzo.


    007

    oneens..

    want ik was altijd al zo (schaam schaam) maar mijn ouders schuld .


    Love is the movement <3

    Soms wel.

    als je jezelf dik vreet wel. en stiekem vind ik ook dat dikke mensen er vaak onverzorgd uit zien en daar kan ik niet tegen. als je dik bent kun je er ook mooi uit zien hoor en hoef je ook niet in voddent e lopen. :x


    We can only learn to love by loving.

    sommige

    van sommige vind ik het echt zelf hun eigen schuld moeten ze maar niet zoveel eten
    maar van andere die hebben bijvoorbeeld een ziekte dan kunnen ze er niks aan doen

    Het ligt er aan of je je ziek eet. Als dat zo is dan is het aan je zelf te danken. En als je wilt afvallen kan je dat ook. En mensen met een ziekte: die kunnen er natuurlijk niets aan doen.

    Niet mee eens.
    Sommige mensen hebben een ziekte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet akkoord. Oké, sommigen wel maar er zijn er die echt een ziekte hebben en er helemaal niet aan kunnen doen dat ze zo dik zijn. En trouwens, waarom eigenlijk alleen maar: 'Dikke mensen kunnen er zelf aan doen dat ze dik zijn.' en nooit eens iets van: 'Dunne, broodmagere, mensen kunnen er zelf aan doen dat ze zo broodmager zijn.' want tsjha, hun kunnen er toch ook aan doen? Enneeeuh, sommigen hebben het ook van bij hun geboorte dat ze molliger zijn dan de rest, zoals ik en zo verschilt iedereen (:

    Nee, ouders zorgen daar voor!


    Your Butt is Mine!