• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Besides alle ziektes, ben ik het er niet mee eens.

    Ik was behoorlijk dun, en ik weet niet hoe of precies waarom en wanneer, maar in de eerste ben ik meer gaan eten. Voelde me kut op school, maar het is net als roken voor de meeste : Moeilijk om te stoppen, het word een gewoonte.

    Ja. Mee eens, met uitzonderingen. In sommige gevallen is diegene van jongs af aan opgegroeid in een omgeving met dikke mensen, en dat kan weleens het begin zijn van zo'n periode.
    In weer andere gevallen zijn kinderen/mensen dik ivm ziektes. Daar kan diegene dan niets aan doen.
    Maar ik vind dat buiten die gevallen het dan wel een eige schuld is...


    -

    Oneens.
    Sommige mensen hebben een ziekte.
    Andere mensen hebben een grote eetlust waar ze ook niets aan kunnen veranderen.
    Tuurlijk hebben sommige het wel aan zichzelf te danken, maar zeker niet iedereen.


    hoi, jij bent leuk.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Inderdaad, dat zei ik ook al eens eenkeer [niet in dit topic denk ik] maar, waarom altijd zo een heisa rond al dat 'dik zijn gedoe' en nooit rond dat 'broodmager zijn gedoe'? Laat mensen toch gewoon goed in hun vel zitten en fuck off met die comments. Als ik goed in mijn vel zit zoals ik ben, dan is dat míjn keuze en vind ik niet dat iemand anders daar op heeft te zeggen dat ik moet afvallen/aankomen of eender wat moet doen om er goed uit te zien. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben, en niet anders!

    Ehm hallo? We hadden ook een topic over zogenaamd extreem dunne shit. Dát trek ik mij ook aan ja.

    We zeggen toch niets over wat je wel of niet moet doen.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja de meesten wel. Maar, wat is er erg aan dik zijn? Ik ben er trots op. Nu lijkt het net alsof het zo erg is om dik te zijn, terwijl dik zijn ook leuk kan zijn.

    De meeste mensen zien het gewoon niet als een teken van schoonheid.
    Ik space al als ik 2 kilo zwaarder ben, dus dat het leuk is zie ik zelf niet in.

    Ligt eraan.
    Want sommige mensen die hebben een ziekte waardoor ze dik worden.
    Maar als het komt door gewoon te ongezond eten dan is het hun eigen schuld


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik walg van de titel alleen al.

    niet altijd hoor.
    Sommigen hebben problemen waardoor ze verdikken ookal eten ze niet veel, maar natuurlijk zijn er ook wel mensen die het aan zichzelf te danken hebben [-> klinkt grof]


    -

    Cherished schreef:
    (...)
    Ehm hallo? We hadden ook een topic over zogenaamd extreem dunne shit. Dát trek ik mij ook aan ja.

    We zeggen toch niets over wat je wel of niet moet doen.


    Euh sorry dat ik niet alle topics vanbuiten ken en zoo (':

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Euh sorry dat ik niet alle topics vanbuiten ken en zoo (':

    Ehm ik geloof dat jij daar ook reageerde onder het mom van 'die zijn gewoon lelijk zo dun.'
    Ofzoiets, ik zoek t wel op. <.<

    Ohnee in jou geval viel het dan nog mee. Maar zulke reacties kwam ik daar ook tegen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ehm ik geloof dat jij daar ook reageerde onder het mom van 'die zijn gewoon lelijk zo dun.'
    Ofzoiets, ik zoek t wel op. <.<


    Kan best zijn, maar ik onthoud niet álles van wat ik hierop zeg of zie of zo hoor : )

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Kan best zijn, maar ik onthoud niet álles van wat ik hierop zeg of zie of zo hoor : )

    Ja kan ook best zijn, maar je zegt wel dat we het áltijd hebben over dikke mensen. Wat dus helemaal niet zo is.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja kan ook best zijn, maar je zegt wel dat we het áltijd hebben over dikke mensen. Wat dus helemaal niet zo is.


    Vergissen is menselijk. Maar meestal gaat het wel over dikke mensen.

    eens.
    99 op de 100 keer hebben mensen het wel aan zichzelf te danken, er zijn natuurlijk mensen met een ziekte, maar ongeveer altijd is het je eigen schuld.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?