• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Devotion schreef:
    Oneens. Ofcourse, als je veel eet wordt je dik, maar je kan ook een of andere ziekte hebben waardoor je gewoon dikker bent. En dát is dan niet je eigen schuld.

    Half mee eens.

    Dikke mensen zijn zo omdat ze teveel eten, maar het zou ook net zo goed kunnen door dat ze een ziekte hebben. Net zoals iedereen al zegt dus. ^^

    Maar ik vindt, dat zolang ze blij zijn met hun lichaam en er geen last van hebben, ze geen moeite hoeven te doen voor een dieet.


    Scream for mercy!

    FallenStars schreef:
    niet iedereen, maar sommige wel, sommige die eten zoveel dat ze er veel van aankomen, maar sommige kunnen er ook door 1 of andere ziekte dik zijn, net zoals me nichtje heeft iets met der alvleesklier en die is kleiner dan mij maar zwaarder dan me moeder(en die is zeg maar ook niet de dunste) of ze zijn zo gebouwd.


    None but ourselves can free our minds.

    oneens
    Bij bio heb ik is geleerd dat sommige mensen hun schildklier gewoon zo is dat gelijk wat ze doen om af te vlln, ze bijna niet afvlln, en gelijk wat ze etn (al is het maar 1reep chocola) al direct veel bijkomn
    dus ze hebben het niet aan zichzelf te danken

    Sommige wel..mr niet allemaal;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    -Meestal- is dit wel zo! ..
    Maar niet altijd, check mij bijvoorbeeld, ik ben dan niet dik maar ik ben wel stevig zegmaar, maar .. als je dan kijkt wat ik eet, ik eet écht zó fucking weinig.. Ö Het blijkt dat ik té veel vocht vasthou en daardoor kan je ook wat aankomen enz, moet veel water drinken ..

    Maar dat iedereen die -dik- is het aan zichzelf te danken heb ben ik het niet mee eens, natuurlijk zijn er mensen die zich klemvreten aan troep, maar andere zijn ziek, en kunnen er dan niks aan doen.. maar 9 van de 10 keer is het toch wel door te veel eten ..

    FallenStars schreef:
    niet iedereen, maar sommige wel, sommige die eten zoveel dat ze er veel van aankomen, maar sommige kunnen er ook door 1 of andere ziekte dik zijn, net zoals me nichtje heeft iets met der alvleesklier en die is kleiner dan mij maar zwaarder dan me moeder(en die is zeg maar ook niet de dunste) of ze zijn zo gebouwd.


    Sweet dreams will come true.

    Lligt er aan.
    als jij alleen gaat zitte eten en niet ooit gaat denke,laat ik eens wat minder gaan eten, kij kdna is het wel je eigen schuld.
    maar als je een ziekte ore something heb dan niet, ja óf het zit in je bouw.

    oneens dus (:.


    don't Worry...Be gay.

    Eens, het merendee; vreet zoch gewoon keihard veels te vol, een veel kleiner deel heeft maar een ziekte waardoor ze dikk worden


    I'll take you to another world

    Soms wel som niet

    Ja de meesten wel. Maar, wat is er erg aan dik zijn? Ik ben er trots op. Nu lijkt het net alsof het zo erg is om dik te zijn, terwijl dik zijn ook leuk kan zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja de meesten wel. Maar, wat is er erg aan dik zijn? Ik ben er trots op. Nu lijkt het net alsof het zo erg is om dik te zijn, terwijl dik zijn ook leuk kan zijn.


    Inderdaad, dat zei ik ook al eens eenkeer [niet in dit topic denk ik] maar, waarom altijd zo een heisa rond al dat 'dik zijn gedoe' en nooit rond dat 'broodmager zijn gedoe'? Laat mensen toch gewoon goed in hun vel zitten en fuck off met die comments. Als ik goed in mijn vel zit zoals ik ben, dan is dat míjn keuze en vind ik niet dat iemand anders daar op heeft te zeggen dat ik moet afvallen/aankomen of eender wat moet doen om er goed uit te zien. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben, en niet anders!

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Inderdaad, dat zei ik ook al eens eenkeer [niet in dit topic denk ik] maar, waarom altijd zo een heisa rond al dat 'dik zijn gedoe' en nooit rond dat 'broodmager zijn gedoe'? Laat mensen toch gewoon goed in hun vel zitten en fuck off met die comments. Als ik goed in mijn vel zit zoals ik ben, dan is dat míjn keuze en vind ik niet dat iemand anders daar op heeft te zeggen dat ik moet afvallen/aankomen of eender wat moet doen om er goed uit te zien. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben, en niet anders!
    Kijk met jou kan ik praten ^^


    Life is hard and then we die

    De meeste wel. Ze eten heel veel snoep en van die dingen waardor ze snel dik worden en dan hebben ze dat helemaal aan hun zelf te danken.

    En bij andere zit het meer in de genen. Dat als die nog maar een koekje eten heel snel gaan aankomen en constant op hun eten moeten letten.


    A. ikmisje.

    Mee eens. Uitzonderingen niet dan. Maar ik kan er niet tegen als mensen zelfmedelijden hebben omdat ze dik/mollig zijn.
    Bijvoorbeeld dik zijn en niet sporten of gezond willen eten ofzo. Vreselijk.


    I recycle my thoughts.

    Soms wel Soms niet.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.