• Hoi allemaal ;D
    pff de titel is misschien wel een beetje wazig en de situatie is mss ook wat ingewikkeld , maar ik ga het proberen uit te leggen ^^

    Wel ik zit dus in Aso : Latijn-Moderne Talen ... en ik vind dat deze Richting gediscrimineerd wordt >< samen met humane wetenschappen en economie - talen , alleen omdat wij weinig wiskunde hebben (puh)
    andere klassen zitten constant te zagen dat zij zoveel te doen hebben en wij nooit iets moeten doen , en dat het allemaal niet eerlijk is en BLABLABLA (puh) nou dan moesten ze maar onze richting kiezen! en de directrice en een aantal leraars zeggen zelfs : " als je geen wiskunde doet , ga je er nooit geraken in het leven" :| like onze richting heeft gewoon ANDERE accenten ><
    maar vorige week berijkte het toch wel zijn hoogtepunt en heel de klas was echt boos ...
    we kregen ons examenrooster ... wat blijkt wij hebben latijn op een vrijdag o.O terwijl die van Grieks-Latijn hun examen na een weekend krijgen o.O ! hoe onfair ! zij krijgen altijd hun zin >< en de leerkracht in kwestie wilde het niet op een andere dag zetten he o.O !
    allee , wij willen ook goede punten hoor o.O ! zij worden altijd voorgetrokken en wij van Moderne Talen zijn dat KOTSBEU !
    Amen :Y)
    Hebben jullie dat ook voor in jullie school ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Selfdestruct schreef:
    Ìk doe VMBO en snap hier geen ene drol van :Y)

    hetzelfde hier. :p alleen ben ik al klaar met mijn VMBO.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    hetzelfde hier. :p alleen ben ik al klaar met mijn VMBO.

    Ik zit nu in de 3e, volgend jaar 4e and then I'm done^^


    -

    ik heb niet eens wiskunde ik geraak er wel!!


    Your Butt is Mine!

    viedeogame schreef:
    (...)
    hetzelfde hier. :p alleen ben ik al klaar met mijn VMBO.
    sorry xD het zijn zo'n beetje vlaamse termen Aso en Bso enzo (A)
    maar ik jullie systeem is totaal anders ofzo Ö nja offtopic xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Das kut, hebben wij geen last van ö


    I don't need words to feel those lips.