• Okee om te beginnen, Hai:Y).Nhja ik ken dus een meisje die was eerst echt een grote fan van Tokio Hotel.Altijd maar van ; Tokio Hotel rockt fur immer enzo..Maar daarna kreeg ze verkeerde vriendjes enzeuw.Ik had haar al een tijd niet meer gezien.Opeens is ze een hater geworden en zegt ; Ze zijn arogant enzo.Ze is lid van de hyve; Haat aan tokio hotel enzo.En ik d8 waar is de oude *zij* gebleven.Volgens haar is ze wijzer geworden en is blij dat ze niej meer fan is van ''kut'' Tokio hotel.Oh mijn god hoezo nep?Hoezo slap?Hoezo triest?Hoezo Wanna B.Mij maakt het niet uit wat ze doet...Maar eerst zo'n grote fan en dan belachelijk maken -.- Wa vinden jullie hier van?
    <3 Tugba heeft gesproken.:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Tuurlijk snap ik dat! Ik vind alleen die Engelse vertalingen zo weinig betekenis hebben:$ Mijn mening, sorry!;)

    Ja , maar als ze het niet vertaald hadden waren ze nooit zo succesvol geworden in europa.En dan kon je ook lkkr dromen over een concert van Th in NL.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ja , maar als ze het niet vertaald hadden waren ze nooit zo succesvol geworden in europa.En dan kon je ook lkkr dromen over een concert van Th in NL.

    Weetje, ik vind ook dat veel mensen zeggen dat th saai geworden is, en dat ze het kut vinden dat er engelse songs zijn mar zoals idd boven mij gezegt is, zo konden ze verder in europa uitbreken, en ookal zeggen bill&Co dat ze alles doen voor hun fans, denk ik toch wel dat het allemaal om het geld gaat, dus idd tokio hotel is een hype, en ze hebben allerlei spulen met hun face erop, want héy, ze proberen uit het moment dat ze het beroemdst zijn er het meest geld uit te slaan hé, Dus conclusie XD tokio hotel is gewoon een product, en het draait niet alleen om de muziek maar ook om de grote heisa erachter ;)

    als iemand begrijpt wat ik bedoel XD

    owja, en om niet helemaal off-topic te gaan XD ik ken ook een meisje die was eerst fan, dan zei ze opeens tegen mij op msn TH SUCKT, ik negeerde het maar, dan was ze wel weer fan, en volgens mij is het nu alweer over XD Haha

    (...)
    Ja , maar als ze het niet vertaald hadden waren ze nooit zo succesvol geworden in europa.En dan kon je ook lkkr dromen over een concert van Th in NL.


    Als ze hun nummers in hun moedertaal zouden behouden, denk ik idd ook dat ze minder beroemd zouden zijn, maar hun nummers zouden voor de fans beter aanslaan dan de Engelse:) Zo vind ik alle nummers van Zimmer 483 stukken en stukken beter dan Scream... Gewoon omdat het mooier en met meer betekenis overkomt(H). En dit komt misschien hard over, alsof ik een fan ben die hen nix gundt (want dat doe ik WEL), maar Scream is gewoon Engelse commerciele troep:$


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Als ze hun nummers in hun moedertaal zouden behouden, denk ik idd ook dat ze minder beroemd zouden zijn, maar hun nummers zouden voor de fans beter aanslaan dan de Engelse:) Zo vind ik alle nummers van Zimmer 483 stukken en stukken beter dan Scream... Gewoon omdat het mooier en met meer betekenis overkomt(H). En dit komt misschien hard over, alsof ik een fan ben die hen nix gundt (want dat doe ik WEL), maar Scream is gewoon Engelse commerciele troep:$

    Duitstalige vond ik ook wel mooier hoor;)
    bv. Don't Jump dat klinkt zo eeh ''boring'' weetj.Maar anders waren ze nooit zo ver gekomen!Kijk naar Lafee zij is ook al begonnen met vertalen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    En toen was het stil =O


    Pictures fade away, but memories are forever

    een vriendin van mij had dat ook en het is gewoon een potje stoer doen.


    vind ik ook :)

    :@ wat een lozer,, je mee laten slepen door verkeerde vrienden,, Ö en dan ook nog eens je oude vrienden in de steek laten +(

    Beetje jammer,,

    Mijn Vriendin Was Vroeger Ok Een Lover!!
    Maar Zij Houd Niet ZO Van Bekende Groepen!!!
    Daardoor Is Ze Meer En Meer Een Hater Geworden!!
    Maar Ze Was Alleen Een Lover Vo De Muziek!!Niet Voor De Uitstraling Van De Jongens


    A Shipwreck In The Sand

    ja op school ken ik ook iemand en die was vroeger fan van th(toen ze hier nog ni bekend wrn in B of NL) en later is eze ook hater geworre


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ofwel komt da vaker voor, of anders kenne wij hetzelfde meisje ^

    ik heb ook wel is gehad zeg maar dat mij 'vriendin' ook heel erg th fan was en alles en pas zeg ze zelf maar dara was haar vriendje bij dat bill op een wijf lijk(6)(6) Ik dacht echt zo OMGGG en dat noemt zicht fan:S.

    xx

    kvint het echt erg..


    I changed.

    slaat nergends op ! 8|

    slaat nergends op ! 8|

    idd!!!:S