• Okee om te beginnen, Hai:Y).Nhja ik ken dus een meisje die was eerst echt een grote fan van Tokio Hotel.Altijd maar van ; Tokio Hotel rockt fur immer enzo..Maar daarna kreeg ze verkeerde vriendjes enzeuw.Ik had haar al een tijd niet meer gezien.Opeens is ze een hater geworden en zegt ; Ze zijn arogant enzo.Ze is lid van de hyve; Haat aan tokio hotel enzo.En ik d8 waar is de oude *zij* gebleven.Volgens haar is ze wijzer geworden en is blij dat ze niej meer fan is van ''kut'' Tokio hotel.Oh mijn god hoezo nep?Hoezo slap?Hoezo triest?Hoezo Wanna B.Mij maakt het niet uit wat ze doet...Maar eerst zo'n grote fan en dan belachelijk maken -.- Wa vinden jullie hier van?
    <3 Tugba heeft gesproken.:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik ken het perfect !
    ik en 2 vrindinne schreven ons 1e verhaaltje op in een boekje en ze deden allebei zo hard mee, ze vonden het echt leuk enzo, maar oten waren ze nog maar net bekend (alleen Monsoon snappie). Een van mijn vrindinne was egt zo hard fan, ze schreef mee, bedacht zelf dingen nzo, en toen begonne er haters te komen en begon ze minder en minder te schrijven en veel afstandelijker te doen tegenover hen.
    eerst was ze nog vriendelijk en toonde ze begrip voor de keuze van mij en Joyce,, maar ze kreeg slechte vrienden en daardoor begon ze ons uit te schelden, en nu ... tjah, nu zijn we bijna vijanden... maar ja, ik heb Joyce nog :D (xjustxmyself) en het verhaal bestaat nog steeds !
    Xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    men ex beste vriendin ook<_<
    ma ondertusse ist trug goe:D

    OhMy-.- Ik wist niet meer dat deze topic bestond ;P
    alles komt weer na bovuuh xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    dat si echt zielig eerst fan en dan th gaan afkraken dat zijn fucking wanne B's
    ik ben het me je eens


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Ja er was ook een "hater" op youtube, gingen we op haar profiel kijken, allemaal flimpjes van tokio hotel XD whaha omg, toen had ze niks meer te zeggen.


    You'd took my breath but I'll survive.