• en daarom ben ik niet langer FaultInOurStars. Mijn nieuwe naam is Antithese en ik ben er heel blij mee (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuke naam!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 16:38 ]

    I like ;3


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    I like ;3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mooi, ik vindt deze persoonlijk leuker dan de vorige :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Super bedankt allen. En haha Stradlin, soms verschillen smaken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Natuurlijk, maar ik vind persoonlijk een woord leuker (kijkt beschaamd naar haar eigen usernames)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    Natuurlijk, maar ik vind persoonlijk een woord leuker (kijkt beschaamd naar haar eigen usernames)


    Haha no problemo, no problemo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Ik vind het echt een leuke username. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Leuk! Dat wordt wennen. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nice!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Haha, ik ben het met Natas eens. Ik wist dat je dit ging nemen en toch is het steeds weer even nadenken wie je bent :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    @Natas en Alicia: jullie wennen er snel genoeg aan haa
    @Shuck, Hint en Soe: heel erg bedankt (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.