• puppy Sam :3

    Zoals sommigen van jullie misschien weten heb ik er sinds kort een nieuw gezinslid bij ^^
    Haar officiële naam is Queenie, haar roepnaam Sam, want mijn ouders wilden liever geen fandom geïnspireerde hondennaam ze zijn duidelijk compleet oblivious voor Lord of the Rings, Game of Thrones, Marvel, Supernatural, etc maar daar ga ik niet over klagen





    Haar hobby's zijn slapen en tegen lege rollen toiletpapier vechten (want iedereen weet dat deze heel gevaarlijk zijn).

    Om het topic nog een beetje nuttig te houden, hebben jullie ook huisdieren? (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Achgossie, wat een lieverdje!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aaaah zo lief! :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo lief. (H)

    Ik heb ook huisdieren
    Ongever 9 goudvissen en 2 parkieten


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Awwh, wat een schatte patatje!

    Zo lief :3

    Ik heb twee katten , een prinsesje genaamd Amy en een 'prins' genaamd Karel.


    Firm believer of all that is magic

    Aaaaahw hoe cute! Wat voor ras is het precies? c:

    En ik heb een hond en een kat n.n


    soul made of stardust and chaos.

    WAT EEN POEPIE OMG


    Heaven is a place that we all have

    Wat een cutie!


    16 - 09 - '17

    Awh wat een schatje!

    Ik heb vier katten hehe


    obsessive rage

    Bedankt ^^

    @Tuena: Amy en Karel zijn echt leuke namen voor katten, haha
    @iwatobi: Een Havanezer (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oooooh, wat een schatje! En Sam is een echte held (overal) dus dat past hopelijk goed bij deze lieverd. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    AWH. Ja, ik heb ook een puppy die echt sprekend op die van jou lijkt, haha. Alleen wat donkerder en ouder.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Awww te cute!

    Ik heb een hond en een kat. De kat is bejaard en een beetje dement. Mijn hondje is drie maar die heeft momenteel helaas een hernia dus gaat het niet zo goed mee.


    The truth is out there.

    Wat een cutiepuwtieee!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Snakehips schreef:
    WAT EEN POEPIE OMG

    THIS & AAAHWWW (bloos)
    also super naam


    LaAt ZiEn WiE jE bENt