• De stelling van vandaag luidt:
    De jeugd zet hun mp3 tegenwoordig zo hard dat ze binnen de kortste keren doof zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Tanya is de beste.

    Mee eens, natuurlijk doet niet alle jeugd het (zelf zet ik hem op het minimale omdat ik juist niet doof wil worden), maar meestal als je gewoon over straat loopt of naast iemand zit met een mp3 of iPod in zijn oren dan hoor je het geluid er gewoon uitknallen terwijl je de headphone vaak zelf niet eens in je oren hebt en daarmee vind ik dat ik je oren verpest. Natuurlijk zet ik de mijne ook wel is veel te hard, maar dat is meer als ik boos ben of als ik me even wil afsluiten van de buitenwereld en dat is niet zo vaak x'D


    Get back motherfuckerz'

    Mee eens, want je hoort het steeds vaker op het nieuws. I pods en Mp3's kunnen tegenwoordig steeds harder worden gezet. Iedereen wil zo'n ding hebben. Dus ik ben het ermee eens! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mee eens, maar niet alle jongeren zetten hun mp3 te hard.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niet mee eens.
    We zetten ze misschien hard, maar doof worden we er niet van. Misschien een permanente gehoorbeschadiging. ((A)) Maar niet doof.. En er zijn ook jongeren die hem niet te hard zet.


    You move me ......... Kurt

    Mijn stelling is gekozen leuk (:

    En eum ik ben het hier gedeeltelijk mee eens.
    Sommige zetten het zo hard dat wanneer je naast hun staan of zelf 2 m of zo ervan af en dat je dan zelfs tekst kunt horen.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik denk het niet, er is wel verschil tussen hard en té hard. Mijn mp3 staat altijd best wel hard, maar niet te hard, ik heb nooit last van mijn oren, behalve na concerten e.d.


    Mew <3

    ik weet niet.. ben het met marit eens. =3


    We can only learn to love by loving.

    ja. maar ik doe dat ook. x') lekker toch als het zo hard staat?:P

    Dat zou best kunnen, want mijn ouders zeggen 20x per dag dat ik mn muziek lager moet zetten. :')


    www.sunrized.blogspot.com

    Akkoord.
    Mijn moeder zegt dat ook altijd, maar toch kan ik het niet laten om mijn mp3 op het luidst te zetten ;x

    -fluit-
    dat is waar, maar ik heb hem bijna altijd op het hardst staan.

    Mee eens. Sinds een jaar fso zet ik mijn IPod meestal redelijk hard, en sinds een paar maanden hoor ik iets minder. (Met gevolg dat iedereen soms wel eens alles 5x moet herhalen. ;D)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Neu.
    Ikzelf heb er in ieder geval geen last van. :Y)
    Ik hoor alles >_<


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wel hoor. :'D


    blame the bully.

    ja kan wel
    maar niet iedereen zet het te hard
    en tja je kan er toch ook niet aandoen
    als je bijvoorbeeld in de bus zit met je mp3 of ipod
    en je verstaat de muziek niet door al dat lawaai
    dan moet je hem wel harder zetten
    dus het is niet altijd onze schuld


    One Day you'll remember me...