• De stelling van vandaag luidt:
    De jeugd zet hun mp3 tegenwoordig zo hard dat ze binnen de kortste keren doof zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Tanya is de beste.

    Mee eens. Zelf zet ik hem ook welles keihard maar dat is bij me favorieten nummers. Ik doe hem tegenwoordige steeds zachter omdat me Mp3 er sneller van leeg gaat bij mij.

    idunno,


    Gilles (ll)

    idd,,mr dat boeit me niet ><


    Imperfection Is Beautiful

    Ik zet hem gewoon af en toe op hard maar ook wel eens op zacht :S

    Ikzelf doe dat wel, maar lang niet iedereen.
    Ach, en al doen mensen het, I don't care. Ze moeten het zelf weten.


    -

    50%/50%
    we zetten hem wel te hard, maar doof? misschien worden we slecht horend, maar helemaal doof niet..

    kan wel waar zijn, ja. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Expression schreef:
    Mee eens, natuurlijk doet niet alle jeugd het (zelf zet ik hem op het minimale omdat ik juist niet doof wil worden), maar meestal als je gewoon over straat loopt of naast iemand zit met een mp3 of iPod in zijn oren dan hoor je het geluid er gewoon uitknallen terwijl je de headphone vaak zelf niet eens in je oren hebt en daarmee vind ik dat ik je oren verpest. Natuurlijk zet ik de mijne ook wel is veel te hard, maar dat is meer als ik boos ben of als ik me even wil afsluiten van de buitenwereld en dat is niet zo vaak x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sommigen doen dat inderdaad, maar niet iedereen.


    History is not hatred.

    Twijfel. De een zet hem ietwat harder dan de ander , ik zet hem alleen maar harder als er een mooi liedje voor bij komt (A) . En dan zet ik hem weer zachter of laat het gewoon zo ... Maar er zijn ook nog een paar hoor die hem niet zo hard staan , maar eerder zachtjes. Dus twijfel ik ...

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Precies.
    Ik weet er alles van. :|


    Where there is a sea there are pirates...

    DESPAIR schreef:
    50%/50%
    we zetten hem wel te hard, maar doof? misschien worden we slecht horend, maar helemaal doof niet..

    Er is een onderzoek naar gedaan.
    Binnen 40/50 (of minder!) jaar is iedereen die zijn iPod/mp3 te luid zet praktisch doof.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je dat ding op 100% zet dan gaan er per minuut 10 000 cellen kapot in je oren ofzoiets? Dacht ik dat een jongen zei. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Half en half eigenlijk. x3
    De ene helft zet hem veels te hard en zouden wel eens doof of een pernamente gehoorbeschadiging worden/krijgen. Maar er zijn ook veel jongeren die het niet luid zetten. Zelf heb ik al redelijk slechte oren door de vele ooronttekingen vroeger, dus ik heb er geen last van x3 Maar het is nog wel zo dat ik iedereen kan horen praten en schreeuwen en ik dingen opvang. x3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mee eens,
    Alleen er zijn natuurlijk uitzonderingen


    I am an idiot, I move.