• De stelling van vandaag luidt:
    De jeugd zet hun mp3 tegenwoordig zo hard dat ze binnen de kortste keren doof zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Tanya is de beste.

    Oneens.
    Doof is overdreven, er is een kans dat er gehoorschade komt - maar doof niet. Harde muziek is volgens mij ook maar voor een kleine groep jongeren. Er zijn er genoeg die geen mp3/mp4 hebben, of hem niet hard zetten. (:


    I got my gun cocked tight and I'm ready to blow.

    Neujjj =D ..Noujaaa, ik zet hem wel altijd heel hard, maar niet zo dat ik er doof van wordt, als ik ergens doof van zou worden zijn het wel concerten, op een of andere manier sta ik altijd dicht bij boxen vooraan XD

    Mee eens.

    Ikzelf doe het niet, maar mijn broer zet het echt vethard zodat alle mensen in de kamer mee kunnen luisteren ><


    Let's do this poo

    ik kan er omheen draaien maar het grootste gedeelte doet dat idd wel.. al hebben die concerten disco's daar ook een grote bijdrage aan.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mee eens
    Niet iedereen maar met sommige kun je gewoon meeluisteren terwijl ze oortjes hebben


    Crocky : )

    Deels.
    Het meeste wel. Mijn neef is doof aan het worden door zijn mp3 te hard te zetten.
    Maar ik wordt niet doof door een mp3 ofso, maar door festivals/concerten. Altijd als ik naar een festival/concert ga sta ik bij de boksen. En daarom is mijn gehoor niet meer zo goed. Ik zet soms mijn muziek op de pc hard, maar verder is het allemaal door de boksen bij festivals of concerten.


    bla bla bla

    Mee eens
    toen ik net mn iPod had, zette ik hem ookn best hard :Y)
    maar ik zet hem nu zachter omdat ik niet doof wil worden (A)
    maar soms hoor ik ook de muziek van andere die hem wel te hard zetten

    Oneens
    ik heb mijn Mp3 heel hard staan en mijn oren zijn nog perfect(heb het laten testen in de les bij natuurkunde)
    bij een klasgenootje die alleen maar uit gaat enzo die hoorde bij 16.000(20.000 nornaal) niets meer
    Discotheken zijn slecht voor je oren


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Natuurlijk zijn er jongeren die hun mp3 heel hard zetten, maar doof gebeurd denk ik niet zo heel veel. Maar ik word niet doof door mijn mp3 (en die staat toch flink hard), eerder door concerten en festivals.
    Dus oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mee eens, want ik begin slechter te horen met mijn rechteroor, en daar zit mijn oortje altijd in :X en soms zeggen vriendjes dat ik mijn iPodje te luid zet (':

    ik doe het zelf ook maar volgens mij gaat het voor later niet goed zijn xD maar ja op de fiets moet het wel hard anders hoor je niets, of als je voor het spoor staat te wachten en er een trein langs komt racen hoor je anders ook niets, maar snachts of opschool gaat die wel wat zachter als het toch stil is, maar van vriendinnen staat hun ipod altijd zagter xD


    I believe i can <3

    Mee eens,
    Ikzelf zet hem meestal op het minimale (behalve op een keidrukke weg) en zelfs da is soms te luid, ma als'k dan op school aankom, dan hoor ik gewoon de muziek van iemand zijn mp3 die 10 meter van mij afstaat ! Dan worde toch gewoon doof?
    Maarja, ze doen maar, ze weten zelf maar al te best dat ze er doof van worden..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    mee eens, dikwijls zitten er mensen op de bus die hun muziek zo hard hebben staan dat je het aan de andere kant hoort, dan heb ik zo'n zin om die oortjes kapot te maken want die luisteren zo van die kl*te mzuiek :x


    You're a star in heaven.

    Ik merk wel dat ik m hoe langer ik m heb steeds vaker hard zet... (in het begin echt nooit) maar ik heb wel volumemaximum ingesteld

    (lol, zette hem bij het lezen van dit topic net ff zahcter (A))