• Jaman, ik ga dus een zwaar criminele actie uitvoeren.
    Wij gaan illegaal filmswitchen :Y)
    We moeten voor school een reportage maken, en wij kozen ervoor om te laten zien hoe lame de beveiliging in de bios is. Want bij de bios in de stad controleren ze alleen maar bij de trappen en daar achter kan je elke zaal in die je wilt. Dus als een film is afgelopen, ga je gewoon naar de volgende.
    En nu gaan wij daar dus een flauwe, zwaar humoristische james-bond reportage over maken, en ik ben groepsleider dus móeten en zullen dit en dit liedje erin komen.
    Nja dat moest ik dus even melden.
    Hij is over een week of 2 af trouwens. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gaaf xD

    I know, die bewaking is dus echt nep. Je laat je kaartje zien, naar je film toe en dan als ie afgelopen is naar een andere. Succes en veel plezier, ik heb het ook een keer gedaan, niet normaal.


    we've only said goodbye with words

    Dat doe ik altijd :X. En een vriendin van mij heeft een keer bijna de hele dag in de bios gezeten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Very Nicee:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Bij ons is de bewaking ook zo lame oO
    Btw: als je dat liedje gebruikt, moet je jullie loopje versnellen (cat)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat is bij ons ook zo. :p heb er nooit gebruik van gemaakt want ik ga nooit naar de bios toe.


    -

    w3eetje dat doe ik ook. of als de film saai is in de pauze van zaal wisselen =3


    We can only learn to love by loving.