• Hoooi daar,
    Voor mijn zus haar school, die Journalistiek studeerd, heb ik een recensie geschreven omdat ze haar werk anders niet afkreeg.
    Nu weet ik wel niet of het goed is ;x
    Link, recensie.
    Even zeggen of hij goed is of niet?


    everything you imagined, and more...

    Ja, lijkt me wel, ik vind hem goed geschreven, maar kan jouw zus dat niet het beste beoordelen?


    blame the bully.

    ik vind het goed, maar misschien moet je het zakelijke helemaal bij elkaar zetten, & het opiniërende. Anders is het 'onordelijk', snap je ? :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    ik vind het goed, maar misschien moet je het zakelijke helemaal bij elkaar zetten, & het opiniërende. Anders is het 'onordelijk', snap je ? :)

    Ja, maar het mag allemaal door elkaar zijn. Want ze had er nog geschreven en die waren goed en daar was dat ook bij. ^^
    Danke jou dat je hem goed vond.


    everything you imagined, and more...

    Willom schreef:
    Ja, lijkt me wel, ik vind hem goed geschreven, maar kan jouw zus dat niet het beste beoordelen?

    Zij vond hem goed, maar zij weet niet of dat haar leerkrachten dat ook gaan vinden hé ^^


    everything you imagined, and more...

    PSYCH schreef:
    (...)
    Zij vond hem goed, maar zij weet niet of dat haar leerkrachten dat ook gaan vinden hé ^^

    Oké, nja ik dacht, als zij journalistiek studeerd, zal ze daar wel een goede kijk op hebben. :'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Oké, nja ik dacht, als zij journalistiek studeerd, zal ze daar wel een goede kijk op hebben. :'D

    Ze had er niet echt de tijd voor. Ze had namelijk een deadline en ze moest nog veel doen en haar programma van Radio werkte niet mee :X
    Dus daarom oko mijn bijdrage :Y)


    everything you imagined, and more...

    Ik vind het best wel goed. (:


    A. ikmisje.