• Bravo:
    Tom is naar eigen zeggen zijn wilde haren verloren en is dus op zoek naar de ware. Hij start een auditie en daaruit kiezen zijn vrienden/familie 9 meisjes die hun het geschiktste lijkt om met Tom in een huis te kunnen wonen voor 1 maand...

    Om de week worden er twee meisjes uitgestuurd.

    Kanidaten:

    Alles is bezet !


    Inschrijfformulier:
    Naam:
    Leeftyd:
    Karakter:
    Waarom jij mee zou moeten doen?:
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?:
    Wat betekent Tom voor jou?:





    Veel succes!
    x. Tom


    Number 1.

    Naam: Natascha
    Leeftijd: 14 Mag ouder als beter is voor Story
    Karakter: Meestal heel lief, maar kan soms een bitch zijn, Behulpzaam, Staat altijd voor iedereen klaar.
    Waarom jij mee zou moeten doen: Om Tom gelukkig te kunnen maken.
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen: Omdat hij dan een gelukkige toekomst tegemoet gaat.
    Wat Betekent Tom Voor Jou?: Het zonnetje in m'n leven.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Naam: Ciara
    Leeftyd: 16
    Karakter: Lief, Soms bitchi, Ondeugend, Soms ongeduldig, Aardig, Grappig.
    Waarom jij mee zou moeten doen?: Omdat ik van hem hou.
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat ik altijd voor hem klaar zal staan, en een goede liefde zal zijn.
    Wat betekent Tom voor jou?: Mijn leven.

    x #Ciiaara <'3

    Naam: Shanice

    Leeftyd: in de story 18 ofzeu :P

    Karakter: soms lief,lui,behulpzaam,zorgzaam,melig,vaak hyper.

    Waarom jij mee zou moeten doen?: Ik Tom gelukkig zou kunnen maken,en hij zichzelf bij mij zou kunnen zijn.

    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Ik echt voor hem wil gaan en ik met hem een gelukkig leven zou kunnen beginnen

    Wat betekent Tom voor jou?: Iets waar je niet zonder kan,Bijvoorbeeld : Zonder eten,Zonder huis,Zonder lichaam,Zonder Ziel,Zonder hart...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam: Silke

    Leeftyd: 18

    Karakter: lief, grappig, zorgzaam, betrouwbaar, hyper

    Waarom jij mee zou moeten doen?: Wel, ik zoek echt niet naar iets dat mij beroemd maakt. Ik wil zelf enkel de ware vinden. En misschien kan Tom dat voor mij worden

    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat ik niet achter zijn geld jaag

    Wat betekent Tom voor jou?: Tom is als een drug voor mij. Zijn ogen voelen zo vertrouwd aan en doen me al mijn zorgen vergeten. Ik zou alles opgeven om bij hem te kunnen zijn.


    It's all about party fun love and radio

    Naam: Laura
    Leeftyd: 15 in de story miss ouder..
    Karakter: Lief, hyper, kan wel eens bitchi zijn, zorgzaam
    Waarom jij mee zou moeten doen?: Ik vind dat Tom iemand nodig heeft die egt van hem houd, Om HEM niet omdat die beroemd is en veel geld heeft.
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat ik denk dat ik Tom heel gelukkig kan maken
    Wat betekent Tom voor jou?: Alles, Al het mooi wat ik tegenkom denk ik aan Tom, Tom, Tom, Hij is gwn perfect.

    Naam: Luna

    Leeftyd: 16

    Karakter: Lief, behulpzaam, kan goed praten, niet op haar mondje gevallen maar niet te arrogant.

    Waarom jij mee zou moeten doen?: Omdat Luna ook opzoek is naar de ware :'D

    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat Luna Tom perfect aan kan vullen. n_n

    Wat betekent Tom voor jou?: Veel. Hij is als een voorbeeld.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Naam: Kim
    Leeftyd: 19
    Karakter: Zorgzaam,Aardig & Behulpzaam.
    Waarom jij mee zou moeten doen?: Omdat Kim zich eenzaam voelt =]
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat het bij mij niet om het uiterlijk gaat. Maar wel om het innerlijk. En ik geloof in hem.
    Wat betekent Tom voor jou?: Veel. Heel veel.

    naam : Annelies
    leeftijd : 14 maar mag ouder in the story
    karakter : altijd lachen , zorgzaam ,bezorgt en meestal behulpzaam
    waar jij mee zou moeten doen? : omdat ik van tom hou <3
    waarom tom jou zou moeten kiezen? : omdat naast die stoere tom mij een hele lieve jongen schuilt
    wat betekent tom voor jou? : ENORM veel

    Thanx!!!!


    It's all about party fun love and radio

    Naam: Rachel
    Leeftyd: 19
    Karakter: Lief, gek, onhandig als een weet niet wat(valt veel, laat dingen vallen), Soms wat vergeetachtig, chaotisch, behulpzaam
    Waarom jij mee zou moeten doen?: Om de liefde. Waarom zou hij wel op zoek mogen zijn naar de liefde en ik niet? Misschien bloeit er wel iets heel erg moois op.
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat ik niet de Tom wil die gemaakt is. Ik wil de Tom zoals hij echt is. Niet het personage Tom dat hij moet spelen.
    Wat betekent Tom voor jou?: Een jongen met een verhaal.


    Music is the new sex

    Naam: Kim
    Leeftyd: 15
    Karakter: Ik ben spontaan, lief, gek, soms wat bitchy & arrogant, wil altijd het laatste woord hebben, chaotisch, koppig, eigenwijs, raar, grappig, nieuwgierig & zorgzaam.
    Waarom jij mee zou moeten doen?:Omdat ik niet iemand ben die continue om hem heen hangt omdat het 'Tom Kaulitz' is. En ik er niet mee te koop zou gaan lopen. Ik hou daar helemaal niet van. Ik denk dat Tom iemand nodig heeft waar hij echt van houd & graag ziet. Maar ook weer geen vriendin wil hebben die 24/7 om hem heen loop te hangen.
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?:
    Omdat ik denk dat achter de beroemde Tom Kaulitz een hele andere jongen schuilt. Met hele andere eigenschappen!

    Wat betekent Tom voor jou?:
    Iemand die 2 kanten heeft.


    Blame it on the alcohol

    Naam:roxane

    Leeftyd:17

    Karakter:lief,vriendelijk,vlieg uit tegen haar dan word ze boos,help graag

    Waarom jij mee zou moeten doen?:ik houd van tokio hotel ik vind ze allemaal sgattig maar ik bowonder tom gewoon hij heeft alles wat een man in zich moet hebben, soms stoer ben je er mee aleen komen de gevoelens boven :)

    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?:zoals ik al zei ik bowonder hem gewoon voor zn gitaar kunsten ,hij is sgattig en zijn styl vind ik gwn het einde,en ik zou hem ook graag beter wille lere kenne

    Wat betekent Tom voor jou?:alles gewoon egt alles ik zou door het vuur gaan voor hem :)


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Naam:Lisa

    Leeftyd:18

    Karakter:Spontaan, Lief, vergeetachig xd, druk, gekxd, eigenwijs, grappig, best wel raar :$

    Waarom jij mee zou moeten doen?: Omdat ik Tom heel veel lief <333. Tom doet net of hij heel stoer is, maar IK weet, dat hij wel gevoelens heeft, en niet alleen van one-nightstands houd.

    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?:Omdat Tom&ik voor elkaar gemaakt zijn. Tom houdt van me maar hij weet het alleen nog nietxd.

    Wat betekent Tom voor jou?:Teveel om op te noemen. Je gelooft het misschien niet, maar toen ik nog klein was (4 ofzo) zat ik op TMF altijd TH te luisteren, want toen maakten ze nog liedjes (flower)

    Naam:Carmel

    Leeftyd: 14

    Karakter: Lief, spontaan, grappig, ongeduldig, beetje koppig, soms bitchy, behulpzaam, trouw

    Waarom jij mee zou moeten doen?: Omdat het voor mij een droom zou zijn die uitkomt als ik zijn ware wou zijn <3

    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Omdat ik hem zou nemen zoals die is niet zoals hij moet zijn. Ik ben er bijna 100% zeker van dat achter de imago Tom een hele lieve, gevoelige jongen schuilt.
    Wat betekent Tom voor jou?: ondenkbaar veel. Meer dan de meeste mensen zich kunnen voorstellen. Hij is de lucht en zonder hem ben ik verloren. Het klinkt misschien über cliché, aber het is zo


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Geniaal gewoon!

    Naam: Yasmine Lowens

    Leeftyd: 20 [laat ik eens gek doen x'D]

    Karakter: Chill. Geen aandachtstrekker. Droge humor. Geen openboek, alleen bij mensen die ze 100% vetrouwd. Aardig.

    Waarom jij mee zou moeten doen?: Ik doe hier normaal nooit aan mee, zegt dat genoeg?
    Waarom Tom jou zou moeten uit kiezen?: Geen allerdaags persoon. Haat het om aan andermans geld te zitten. Geeft liever geld uit aan andere. Houdt wel van een feestje. Is geen plakker. Hij kan zijn rust dus hebben.

    Wat betekent Tom voor jou?: Ik waardeer hoe hij zichzelf laat zien. Dat na al die jaren commentaar over hoe hij [en Bill ook] eruit ziet, toch zijn eigen ding blijft doen. Daarom herken ik mezelf er in. RESPECT

    Voor de rest kan ik niet veel over hem zeggen. 1 maand bij hem thuis zijn zal ik hem beter leren kennen ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×