• 24 Januari 2011. Een dag die veel Barcelona fans zullen onthouden. Cesc Fabregas en Sergio Ramos worden beide verkocht aan FC Barcelona. Dat van Cesc is een droom voor elke Barça fan en speler, maar de komst van Sergio bezorgt meerdere mensen een nachtmerrie. Lukt het Sergio om zjin ruwe Real Madrid speelstijl te veranderen in het mooie voetbal van Barcelona? En lukt het de twee voetballers om zich op het spel te concentreren en niet op de leuke dochters van de coach?


    Ik heb besloten om wél rollen te doen, MAAR er zit een maar aan.
    Ik kan je niet beloven dat je altijd in elk hoofdstuk komt, want het gaat uit eindelijk niet om alle 'bij'rollen, maar om Cesc/Sergio (:

    De rollen die er al zijn:
    Leoni&Lena Guardiola (dochters van de coach)
    Bezet:
    Cesc&Gerard.. Moeten nog wel ingevuld worden
    Oh en Sergio is of course mine
    Rollen die ik nodig heb:
    Beste vriendinnen Leoni: Emma (Godfrey), Kim (Saffier)
    Beste vriendinnen Lena: Elena (Century), Lily (Daugherty)
    En verder nog wat vriendinnetjes voor de voetballers (:
    Cesc: Bezet, Moet nog ingevuld worden (Penelope)
    Sergio: Bezet (Door mijzelf:D)
    David Villa: Bezet (Century)
    Bojan Krkic: Bezet (Godfrey)
    Gerard Pique: Bezet, moet nog ingevuld worden (MOCMOC)

    Info die ik nodig heb:
    Wat voor rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Bij uiterlijk het liefst uitleg + foto
    Extra is niet perse nodig..

    Link naar het verhaal
    _O_

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:54 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn titel(yeah)
    Ik zal er een invullen:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil wel Ikie 8D

    Hou David vrij, ik moet eten :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat voor rol: Beste vriendin Lena
    Naam: Lily McHale
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Lily heeft een egale lichte huid met donker bruine ogen. Haar haren zijn hazelnootbruin en hangen nonchelant tot net onder haar schouderbladen. Ze is 1,65 m lang. Omdat ze zo klein is zeggen veel mensen dat ze op hakken moet lopen, maar dat is ze echt niet van plan. Mary loopt altijd op sneakers, want op hakken kan ze niet lopen en het doet pijn aan haar voeten. Lily houdt van kleding, dus haar kledingkast ontploft bijna. Ze heeft niet echt een bepaalde stijl, want ze combineert van alles.
    Karakter: Ze is een lief meisje, maar laat niet over zich heen lopen. Ze weet goed wat ze wilt en daar zijn haar ouders niet altijd blij mee, want dat levert vaak roblemen op. Ze is ook heel erg koppig.Ze is een nuchtere meid met gevoel voor humor. Ze is altijd vrolijk, maar weet ook wanneer ze moet dimmen. Ze heeft veel mensenkennis en ziet dus snel als er iets met iemand aan de hand is. Ze kan dus ook goed met die situaties omgaan, en daarom zijn mensen graag bij haar. Voor haar vrienden gaat ze door het vuur.
    Extra: Lily is op haar 12e van London naar Barcelona verhuist, omdat haar vader een belangrijke baan aangeboden kreeg.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 18:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Bojan Krkic. + BFF Leoni.
    Naam:Emma di Valvanero.
    Leeftijd:21.
    Uiterlijk:Emma,heeft mooie donkerbruine ogen, op deze foto heeft ze rode haren maar nu heeft ze alweer gewoon donkerbruine haren. Ze heeft een mooie warme huidskleur en wanneer ze lacht krijgt ze altijd lieve kuiltjes in haar wangen. Ook wanneer ze haar tanden ontbloot wanneer ze lacht heeft ze een prachtige glimlach. Haar lippen zijn vrij dik en mooi gevormd. Verder is Emma 1.70 van gemiddelde grote dus. Verder heeft ze mooie volle wimpers en een leuke liefelijke uitstraling. Emma heeft een leuke vrij gemakkelijke kledingstijl ze maakt ze ook niet echt heel erg druk over hoe ze eruit ziet, wanneer ze de normale dingen in het leven doet.
    Karakter:Emma heeft een leuke persoonlijkheid. Ze is lacherig en kan zich soms ook best kinderachtig gedragen, maar dat maakt haar ook zo leuk. Ze kan soms vervelend zijn met haar vrienden maar het blijft altijd gezellig met haar om je heen. Ook heeft ze een goed luisterend oor, maar mag zelf ook graag haar babbeltje los hebben. Ze is niet echt een vechtersbaasje. integendeel ze kan best verlegen zijn bij mensen die ze totaal niet kent.
    Extra: Emma en Bojan kennen elkaar al redelijk lang, maar sinds een jaar geleden is de vonk pas overgesprongen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 18:13 ]


    Everything is worse without music.

    @ Malis,
    geen BF van mij aka Leoni? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    @ Malis,
    geen BF van mij aka Leoni? :'D

    Moet ik die ook nog invullen :')? of de rol die ik al heb ingevuld aanpassen (cat)


    Everything is worse without music.

    Wat voor rol: Beste vriendin van Leoni
    Naam: Kim Watson
    Leeftijd: 24 jaar
    Uiterlijk: Een prachtige meid is Kim zeker weten. Iedereen kan zien dat ze een rasechte Engelse is. Ze heeft lang blond krullend haar wat altijd goed in model zit en goed verzorgd is. Ze loopt vaak in joggingbroeken rond met dan een hemdje erbij. Ze heeft volle lichtroze lippen die mooi kleuren bij haar glinsterende blauwe ogen. Ze is een erg klein meisje, maar valt absoluut op. Kim heeft een slank tot mager postuur en is erg lenig.
    Karakter: Kim is een lieve maar gedreven meid. Ze zal alles doen om haar doel te bereiken. Ze is gefascineerd over voetbal. Met Kim valt het gesprek nooit stil, ze heeft altijd wel wat te vertellen. Ze is een behulpzaam meisje dat graag voor mensen opkomt en helpt als die zijn gevallen. Soms kan ze ietwat overbezorgd zijn over de mensen van wie ze erg houd.
    Extra: Kim heeft een Engelse nationaliteit. Ze word verlegen als ze complimentjes van jongens krijgt.

    Godfrey schreef:
    (...)
    Moet ik die ook nog invullen :')? of de rol die ik al heb ingevuld aanpassen (cat)


    Aanpassen _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin David Villa _O_
    Volledige naam: Rostia Rosalie Gómez
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk: Rosita is zeker niet de lelijkste. Ze ziet eruit als een rasechte Spaanse met haar glinsterende goudbruine ogen en haar lange, golvende bruine haren. Ze heeft een blanke huidskleur die in de zon snel gebruind is, waar ze erg blij mee is. Rosita heeft een slank tot mager postuur wat veroorzaakt word doordat ze zo actief bezig is met sporten. Ze heeft grote en zalmroze lippen waarvan iedereen vrolijk word zodra ze die in een glimlach zet. Rosita heeft een erg lenig lichaam en is best klein voor haar leeftijd.
    Karakter: Rosita is een heel lief meisje. Ze ziet het goede in alles en iedereen. Ze is dol op haar familie, ze kan niet zonder. Haar ouders zijn gaan scheiden en haar jongere broertje woont bij haar vader. Elk weekend gaat ze naar haar vader toe. Ze haat haar stiefvader; hij slaat en mishandelt haar. Haar moeder weet daar niks van. Ze heeft veel vriendinnen waar ze dan ook echt gek op is. Ze wordt nooit snel boos op mensen. Bij mensen die ze niet mag kan ze echt als een bitch overkomen, daar wil ze dan ook niks mee te maken hebben. Verder kan ze echt brutaal uit de hoek komen.
    Extra: Ze geeft les op een basisschool naast Camp Nou -daar staat niet eens een basisschool- Met de klas zijn ze een keer naar Camp Nou geweest en daar heeft ze David leren kennen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 18:12 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Er moet ook nog iemand Lena's BF zijn hoor. ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    WACHT
    IK DOE VAN LENA :d


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Okee xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat voor rol: Beste vriendin Lena
    Naam: Elena Maria Ortéga Sànchez hehe
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Elena heeft mooie, lange, lichtbruin/donkerblonde haren en mooie lichtgrijze ogen. Ze heeft een mooie neus en als ze haar mond open doet komen er twee prachtig, rechte witte rijen tanden tevoorschijn. Ze heeft twee van de 7 schoonheden, als ze lacht vormen er kuiltjes in haar wangen en er zitten mooie lichte sproetjes rond haar neus. Ze heeft een mooie huid, dat snel mooi bruin wordt door de zon. Ze heeft mooie lange benen en is 1,70 lang. Het liefst draagt ze jurkjes met mooie schoenen. Ze houdt ook erg van tassen en sierraden.
    Karakter: Elena is een lief meisje, maar zeker niet de domste. Als iemand aan haar vrienden zit, kan ze diegene wel vermoorden. Verder wordt ze eigenlijk nooit boos. Ze is altijd vrolijk in bijzijn van haar vriendinnen. Ze kan heel erg bitchie doen tegen mensen die ze niet mag. Maar daar tegenover gaat ze door het vuur voor degene die haar lief is. Ze houdt van shoppen, zingen, dansen en acteren.
    Extra: is al beste vriendin met Lena sinds de basisschool.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 18:29 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga zo Gery invullen my dear maar ik voel me eventjes alles behalve goed..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.