• Ik bedoel wat heeft iedereen daar toch mee? ;o Als ik een topic zet met een vraag zegt de helft 'google it' dan kan ik evengoed dit topic niet plaatsen. Ik vraag het aan jullie niet aan google. ;o Ik heb nu natuurlijk niets tegen de mensen die dit zeggen hé .(:


    It even took me by surprise

    En als je het niet vind op google (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Muhaha, ik zeg nooit 'google it', maar als ik iets niet weet dan google ik het altijd eerst, want Google is mijn beste vriendje. :Y)
    Maar soms is het gewoon irritant als mensen van die nutteloze vragen stellen die je gemakkelijk op Google kan vinden. :'D

    Decayed schreef:
    Muhaha, ik zeg nooit 'google it', maar als ik iets niet weet dan google ik het altijd eerst, want Google is mijn beste vriendje. :Y)
    Maar soms is het gewoon irritant als mensen van die nutteloze vragen stellen die je gemakkelijk op Google kan vinden. :'D


    maar misschien kan iemand het wel vinden maar jij zelf niet? En dan is het wel k*t om te horen van google it. En misschien kan je wel helemaal niet overweg met google. Of weet je niet welke link je moet anaklikken? En dan suckt het helemaal als er iemand zegt google it.

    [/mijn mening]

    Knabbel483 schreef:
    (...)

    maar misschien kan iemand het wel vinden maar jij zelf niet? En dan is het wel k*t om te horen van google it. En misschien kan je wel helemaal niet overweg met google. Of weet je niet welke link je moet anaklikken? En dan suckt het helemaal als er iemand zegt google it.

    [/mijn mening]

    Ja, maar daar denken die mensjes dat dat zeggen niet bij na. (nerd)

    Decayed schreef:
    (...)
    Ja, maar daar denken die mensjes dat dat zeggen niet bij na. (nerd)


    moet je nagaan hoe slim sommige zijn (nerd)

    Knabbel483 schreef:
    (...)

    moet je nagaan hoe slim sommige zijn (nerd)

    (nerd)

    Decayed schreef:
    (...)
    (nerd)


    Het is toch zoo ?

    Kijk normaal denk ik niet na bij wat ik zeg, maar via internet kan je het toch opnieuw nalezen? -lijkt mij dan tenminste-

    google weet meer als ons, believe me (: dus ik google het altijd eerst voordat ik hier iets vraag, vandaar dat ik nooit topic open (nerd)


    -

    hahahaha
    ik zei dat je het moest googlen bij je andere topic x'D


    -

    Knabbel483 schreef:
    (...)

    maar misschien kan iemand het wel vinden maar jij zelf niet? En dan is het wel k*t om te horen van google it. En misschien kan je wel helemaal niet overweg met google. Of weet je niet welke link je moet anaklikken? En dan suckt het helemaal als er iemand zegt google it.

    [/mijn mening]

    oh komop, hoe moeilijk is google nou :8
    je typt in wat je wil en er komen miljoenen links, klik gewoon van aan alles aan en je komt vanzelf op een goeie link, wat is daar nou moeiljk aan.
    (volgens mij spam ik teveel op dit topic :X)


    -

    Knabbel483 schreef:
    (...)

    Het is toch zoo ?

    Kijk normaal denk ik niet na bij wat ik zeg, maar via internet kan je het toch opnieuw nalezen? -lijkt mij dan tenminste-

    Tja, als ze het zelf niet weten zeggen ze maar 'google it'.
    Een soort van automatisme. :X

    Dat kan inderdaad best irritant zijn, maar in sommige mensen komt het dan even niet op om het te googelen. Meestal is het antwoord gewoon daar, dat scheelt andere mensen weer tijd. Maar ik snap je punt.


    I clicked my heels and wished for you.

    viedeogame schreef:
    hahahaha
    ik zei dat je het moest googlen bij je andere topic x'D
    hehe^^ Ik heb nu natuurlijk niets tegen jou he. ;D


    It even took me by surprise

    viedeogame schreef:
    (...)
    oh komop, hoe moeilijk is google nou :8
    je typt in wat je wil en er komen miljoenen links, klik gewoon van aan alles aan en je komt vanzelf op een goeie link, wat is daar nou moeiljk aan.
    (volgens mij spam ik teveel op dit topic :X)


    maar bij sommige mensen is de pc wel ubersloom en dan kan het zijn dat je niet alle links wil aanklikken. En dan is het -lijkt mij- wel klote dat, als je het dan vraagt, je te horen krijgt van google it. Lijkt mij dan tenminste:X

    Wat is er mis met die reactie? Ze beantwoorden toch je vraag, ze proberen je wat wijzer te maken?
    Sorry maar ik vind dat je je drukmaakt om niets.


    -