• haay mensen, ik vroeg me af he,, zou 't niet handig zijn als je iets kan instaleren ofzo waardoor andere niks meer van je profiel kunnen kopieren?? Ik vind het namelijk niet zo leuk als ik allemaal prfielen zie met dingen erop die ík gemaakt heb....

    xxx Annissa

    Uhu vind ik ook xD sorry ben even in een droge bui xD


    Lalalalalalalala.

    Technisch gezien is daar niets aan te doen. Op het moment dat je iets on-line zet heb je kans dat mensen het jatten.

    Als het een letterlijke kopie is kun je altijd even een moderator op de hoogte stellen zodat die in kan grijpen.


    Dit is mijn signature...

    Technisch gezien is daar niets aan te doen. Op het moment dat je iets on-line zet heb je kans dat mensen het jatten.

    Als het een letterlijke kopie is kun je altijd even een moderator op de hoogte stellen zodat die in kan grijpen.



    Oke dan... maar zou 't dus wel kunnen??

    (...)


    Oke dan... maar zou 't dus wel kunnen??



    whahaha volgens mij begrijp je het niet xD hij zegt: Technisch gezien is daar niets aan te doen.Wat vraagt mevrouw: Oke maar het zou dus wel kunnen..?xD


    zalig gewoon xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whahaha volgens mij begrijp je het niet xD hij zegt: Technisch gezien is daar niets aan te doen.Wat vraagt mevrouw: Oke maar het zou dus wel kunnen..?xD


    zalig gewoon xD


    owja,, sorry xD ik ben niet zo goed aan 't lezen vandaag

    (...)

    owja,, sorry xD ik ben niet zo goed aan 't lezen vandaag



    xD


    Lalalalalalalala.

    en dat stukje van heidi dan

    Nee.. mensen schrijven t dan toch wel over ofzo..

    slotje. YOUSUCKx vind dit topic niet meer nodig. :)