• Ik stel me nu aan ik weet het x'D

    Yummy-Unique Phoenix heeft volgens vele foto's een lief. Ik vind dr een straathoer -.- Mensen ik heb geen foto's en als ik ze zie moet ik overgeven. Ze palmt ook al voor een deel Strify in -.- en Romeo loopt ook met zo'n kind rond ><

    Iedereen die dit niet wilt en dat ze weer vrij zijn...zet een duivel ding in je nickname!

    PS: Ik wil geen gezeik van nou leuk voor ze! want door haar ziet Yu er gedrogeerd uit!

    U Kan gaan in vrede


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    TeddyMurder schreef:
    Neuh, ze zijn bi, echtwaar >< Behalve 1, maar dat ben ik vergeten

    Romeo
    & Shin

    al de andere wel
    maar dat wijf is een Tiran -.-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Esmaye schreef:
    Ik ga mooi wel zo'n reactie plaatsen. '.'
    Ik ben geen fan van Cinema Bizarre maar als het om liefde en bekende artiesten gaat blijf ik hetzelfde zeggen: Laat ze nu gewoon. Als ze gelukkig zijn is het toch goed?
    Je schiet er waarschijnlijk niets mee op door zo'n teken in je nickname of op je profiel te zetten.


    Is het super hard met je eens. :X


    You'll never dream alone. <3

    Cherished schreef:
    (...)
    Achja, mensen zijn onvoorspelbaar? ._.' Daarop houden?

    Groot gelijk :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cherished schreef:
    (...)
    Oh, cause dat hoorde ik. ._. [/just checking]


    Het klopt ook. Haar theorie niet. Yu is Bi, Kiro is Bi, Luminor is Bi. En Strify weet niet of hij Homo of Bi is, maar geen Hetero. En van Rom3o weet ik niks... ><


    Scream for mercy!

    maar als hun een na gaan denken als ze bezet zijn als voorbeeld kan het wezen dat ze fans verliezen hetzelfde geval bij th ze laten niks horen en weg zijn hun fans :X

    nu wil ik de foto's zien ook xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    nu wil ik de foto's zien ook xD

    ik ook ^^ ik ben geen fan van CB, maar ik wil wel zien hoe 'lelijk die wijven zijn' om het met de woorden van sommigen hier te zeggen

    Hoer met Yu & Strify


    Op mij beginnen te slaan is niet toegestaan :X


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik kan hyves niet openen, kan je het misschien neerzetten als een hyve link? Zonder die s erachter


    Your make-up is terrible

    Is het erg als dat me een fake lijkt?

    Foto's? Ik wil ook oordelen of het hoeren zijn ja of nee XD


    -

    waar vind je dan foto's? xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Esmaye schreef:
    Ik ga mooi wel zo'n reactie plaatsen. '.'
    Ik ben geen fan van Cinema Bizarre maar als het om liefde en bekende artiesten gaat blijf ik hetzelfde zeggen: Laat ze nu gewoon. Als ze gelukkig zijn is het toch goed?
    Je schiet er waarschijnlijk niets mee op door zo'n teken in je nickname of op je profiel te zetten.


    Mee eens :Y)

    Die foto lijkt me serieus nep, hoor.


    You'll never dream alone. <3