• Ik stel me nu aan ik weet het x'D

    Yummy-Unique Phoenix heeft volgens vele foto's een lief. Ik vind dr een straathoer -.- Mensen ik heb geen foto's en als ik ze zie moet ik overgeven. Ze palmt ook al voor een deel Strify in -.- en Romeo loopt ook met zo'n kind rond ><

    Iedereen die dit niet wilt en dat ze weer vrij zijn...zet een duivel ding in je nickname!

    PS: Ik wil geen gezeik van nou leuk voor ze! want door haar ziet Yu er gedrogeerd uit!

    U Kan gaan in vrede


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    KirstenSnaps schreef:
    Dat was al behoorlijk oud nieuws. Maar... Cinema bizarre is zowieso weird. Andreas is gewoon andreas, daar kun je niet omheen en Kristiaan die zou ik graag willen slaan om zijn arrogante gezicht. Maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik ruzie met de meeste van jullie.

    Die meisjes die zijn inderdaad wat sletterig en hoerig. Maar dat is alles wat zij vinden dat nodig is in een meisje. Zolang ze maar mooi is, en doet en zegt wat zij willen. Dan is alles prima. Dat is toch de droom van iedere jongen? Of ben ik nu echt gek?

    Nee jij niet gek zijn.
    Zo zijn jongens, dat haat ik!


    -

    En die fotos zijn waarschijnlijk zowieso allemaal echt. Heb ze niet allemaal aangeklikt. Daar ben ik te lui voor. Maar boeie. Laat die jongens toch lekker aankloten. Hun leven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Laat ze gewoon, als Yu een hoerig wijf leuk vind, laat hem dan een hoerig wijf leuk vinden.
    Zou het wat boeien of ie haar van de hoeren heeft opgepikt?

    Het is niet zo, dat als jullie gaan zeiken van: Wat is ze lelijk, een hoer etc.
    Dan denkt Yu echt niet: Ooh, mijn fans vinden haar een hoer, laat ik haar maar dumpen.. -_-'

    Silly fans


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Blowsighted schreef:
    Laat ze gewoon, als Yu een hoerig wijf leuk vind, laat hem dan een hoerig wijf leuk vinden.
    Zou het wat boeien of ie haar van de hoeren heeft opgepikt?

    Het is niet zo, dat als jullie gaan zeiken van: Wat is ze lelijk, een hoer etc.
    Dan denkt Yu echt niet: Ooh, mijn fans vinden haar een hoer, laat ik haar maar dumpen.. -_-'

    Silly fans
    Idd. Yu is zelfs iemand die zich daardoor de rug naar de fans zou kunnen toekeren. Dus als daar opmerkingen over gemaakt worden tijdens een concert. En hij hoort dat.. Dan loopt hij zo het podium af om je in elkaar te komen slaan. Dus jullie zijn gewaarschuwd :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaloerse fans zijn nooit grappig. ):


    Mew <3

    KirstenSnaps schreef:
    Dat was al behoorlijk oud nieuws. Maar... Cinema bizarre is zowieso weird. Andreas is gewoon andreas, daar kun je niet omheen en Kristiaan die zou ik graag willen slaan om zijn arrogante gezicht. Maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik ruzie met de meeste van jullie.

    Die meisjes die zijn inderdaad wat sletterig en hoerig. Maar dat is alles wat zij vinden dat nodig is in een meisje. Zolang ze maar mooi is, en doet en zegt wat zij willen. Dan is alles prima. Dat is toch de droom van iedere jongen? Of ben ik nu echt gek?


    Woow zeer wijs
    Ja weet je we gaan samen eens Kristiaan meppen ik kan zn arrogant apen gezicht ook niet aan zien. Maar Jongens zijn gewoon apen -.- nooit kunnen kiezen. Nooit de juiste beslissingen maken. Maa YU en Romeo hebben een GROTE Verkeerd Beslissing gemaakt. + Ik had gehoord dat die van Yu een bitch is >< Arme Yu verdient eigenlijk wel beter.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Air schreef:
    Jaloerse fans zijn nooit grappig. ):

    Ik zeg niet dat ik jaloers ben x'D
    Ik vind het alleen niet leuk dat ze hun tiranniseerd -kan dat woord dus ZO NIET schrijven-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Mensen Update: Ze heet Vanessa en het is waar :(

    http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=336173304&blogId=490833511


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cherished schreef:
    Maar...
    ze waren toch gay? ._. [/klein stemmetje]

    *gaat plat*
    Ik dacht dat het Chinezen waren o.o


    rules don't stop me

    Ach ik was nooit echt fan van Stirfy, vond Shin altijd smexy ;p


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    *gaat plat*
    Ik dacht dat het Chinezen waren o.o

    Vind ze eerder Japans >x<, Sorry ben droog...


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Mitzuki schreef:
    (...)
    Vind ze eerder Japans >x<, Sorry ben droog...

    Is er een verschil in het uiterlijk van Japanners en Chinezen?
    *dom*


    rules don't stop me

    okeeee :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik weet niet of het waar is. Maar als de foto real is dan is ze wel knap! :Y)


    Scream for mercy!

    Ik dacht dat het om C hris B rown ging.
    HAHAHA.