• Hellooo' ;3
    Dit is duz zo overdreven allemaal :
    Vandaag was het dus dè plechtige comunie van mijn zus. En heel de familie was uitgenodigd.
    En het was heel gezellig. MAAR, toen we bijnà gingen vertekken, heeft mijn vader overgegeven (zip) Mijn pa kan namelijk ècht niet goed tegen wijn & van die toestanden! En tog heeft hij hèèl vèèl gedronken! Mijn pa is gaan liggen in het gras, naast een kerk na zijn gebeuren. èn ligt daar nù nog altijd! We hebben ons in dat restaurant is goed voor schut gezet! Nu, mijn tante en oma zaten hem heel de tijd te verzorgen en water over hem te gieten. Want zoals jullie al misschien gemerkt hebben, het is hèèl warm! En mijn oma zat zo heel de tijd te zeggen dat het mijn schuld is dat m'n pa zich zo slecht voeld enzo! Zo van OMG! Ik ben ècht boos! Kan ik eraan doen dat hij zat is! :@
    Dankje voor naar mijn stom verhaal te luisteren ^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Das inderdaad wel kut. Maar om gelijk je vader te haten. :') Distancheer je gewoon van die onzin en zeg dat het zijn probleem is dat hij zowat een alcoholist is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoezo haat je je vader dan? Ik zal dan eerder m'n oma haten --'


    Als je maar een ananas hebt..

    KirstenSnaps schreef:
    Das inderdaad wel kut. Maar om gelijk je vader te haten. :') Distancheer je gewoon van die onzin en zeg dat het zijn probleem is dat hij zowat een alcoholist is.

    Jahoor, na 1 keer drinken is iemand meteen alcoholist.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik heb ook zo vaak discussies met mijn moeder die TO-TAAL oneerlijk zijn.
    maar ik heb geleerd om er niet op in te gaan en braaf ja te knikken,omdat ik weet dat ik mn gelijk nooit zal halen van haar,hoe meer ik argumenten geef,hoe bozer zij zal worden en miss krijg ik nog wel straf ook,dus ik laat het er meestal gewoon bij (:
    hoe kwaad het mij ook maakt.

    x


    everybody needs a song.

    MUSICx schreef:
    WTF!
    Het is echt niet jou schuld!
    Jou oma is dement.
    Ze denkt dat jij het hem gegeven hebt Ô.o
    Maar dan hoef je je vader toch nog niet te haten?


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Het is zijn eigen schuld.
    En ik zou niet gaan zeggen dat je hem haat -_- want dat is overdreven. Wees blij dat hij nog leeft.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    KirstenSnaps schreef:
    Das inderdaad wel kut. Maar om gelijk je vader te haten. :') Distancheer je gewoon van die onzin en zeg dat het zijn probleem is dat hij zowat een alcoholist is.


    Zowat een alcoholist? Ik ken mensen die elke dag drinken (ervaring) en zo te zien is dit niet vaak voor gekomen, blijkt uit de mening van de topicstarter. Ik kan het ook anders opvatten, maargoed.
    Ik vind sowieso niet dat iemand gelijk een alcoholist moet wezen als diegene een keer bezopen is.


    -

    SamSacred schreef:
    Het is zijn eigen schuld.
    En ik zou niet gaan zeggen dat je hem haat -_- want dat is overdreven. Wees blij dat hij nog leeft.


    Inderdaad.
    Ik haatte mijn vader ook als hij teveel drank op had, als hij irritant was, of om wat voor reden dan ook. Maar gauw genoeg realiseerde ik me dat ik blij moest zijn met wat ik had, want mijn vader leeft nu niet meer..


    -

    alleen daarvoor hoef je hem toch niet te haten, hij kan er waarschijnlijk niks aan doen dat hij niet tegen alcohol kan, hoewel hij er wel aan had moeten denken. Maar er zijn zo veel ergere dingen die hij kan doen... Je kunt boos op hem zijn, maar haat is echt te groot. Hoewel ik het wel zou snappen als je je doodschaamt ofzo


    rawr! I'm a pirate

    Esmaye schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik haatte mijn vader ook als hij teveel drank op had, als hij irritant was, of om wat voor reden dan ook. Maar gauw genoeg realiseerde ik me dat ik blij moest zijn met wat ik had, want mijn vader leeft nu niet meer..

    Yeah, ik had dus precies hetzelfde.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tis de schuld van jou zus ö als ze haar communie niet gedaan had was het niet gebeurd xD

    Tja laat ze gewoon praten jij weet beter!


    Your Butt is Mine!