• Ja men,
    Zoals de titel al zegt: morgen gaan we een film kijken tijdens ons blokuur NL.
    We gaan de brief voor de koning kijken.
    Kent iemand deze film? :Y)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Volgens mij is die film heel nederlands en niet zo leuk :X. Althans lijkt mij :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, ken ik niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ken 'm niet n.n

    Ken ik niet (x


    Listen to what we're not saying..

    Ken ik niet :P
    wij hebben net een film gezien met GEschiedenis : the name of the rose: P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja, die ken ik.
    Ik vond het op zich wel een leuke film, maar het is Nederlands en dat is meestal wat minder goed; Vind ik dan. :Y)
    Plezier! =]


    hoi, jij bent leuk.

    ken hem maar nog nie gezienxD

    Wij hebben hem gekeken omdat we vorliepen op de andere klassen tijdens Nederlands, en eerlijk gezegd ik persoonlijk vindt hem saai,voorspelbaar & stom.:X

    Toch veel plezier. Het is beter dan al die leerstof=P

    xX


    P.S. Dit is gewoon mijn mening.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat die film HEEEEEEEEL saai is. Nederlandse avonturenfilms, HAHAHAHA.. die kunnen niet goed zijn o_O
    VIND IK


    I live for the applause, you will die for it.

    Die film ken ik niet maar ik heb er wel al van gehoord. Maar film tijden NL is wel leuk, wij hebben dit jaar like 4 films gezien tijdens de les XD zoals Pirates OTC en Shrek enz :Y) moeten het wel allemaal kennen voor ons mondeling examen over 2 weken -_-

    Die is saai :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben naar de première geweest. Maaaaaaaaaar, ze hebben de hele cast verneukt >< Echt serieus, Lavinia hoort zwart haar te hebben, niet rood! Ook Tiuri hoort donker haar te hebben en niet roodbruin x_x
    Serieus, echt zo jammer dat ze bij het casten zo hebben gefaald.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xGOSSIP schreef:
    Ken ik niet :P
    wij hebben net een film gezien met GEschiedenis : the name of the rose: P


    hé, die kijke wij ook, om het verschil tssn een laat en vroeg middeleeuwer te zien....

    en btw die film van de brief voor de koning hebk niet gzeien maar het boek was wel mooi, mrja als ze van een boekeen film maken trekt het nnooit op iets dusja..

    Ik ken de film niet, maar het boek vond ik super <3


    I am an idiot, I move.