• De stelling van vandaag luidt:
    Basisschool liefdes betekenen niets

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens.
    Ik praat er nieteens meer mee, en ik heb er ook niets van geleerd ofzo hoor x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    mee eens,
    ik had 1 vriendje op de basisschool en daar zei ik nauwelijks wat tegen :')


    -

    nerveus schreef:
    Ik weet het niet. Soms is het wel sirieus. Maar meestal is het: Je gaat bij elkaar spelen, houd elkaars hand vast en dat is het. Dus ik denk zelf: Mee eens :)

    Meestal niet nee. Maar bij sommige ook wel hoor. Ik ken een stelletje dat al verkering heeft sinds groep 5 van de basisschool en nou nog steeds hebben terwijl ze al dik twee/drie jaar hun diploma hebben! n_n


    Scream for mercy!

    Tsja, misschien leer je er wel van, maar ze hebben geen betekenis ofzo.


    blame the bully.

    Uiteindelijk niet, nee.
    Op dat moment is het natuurlijk geweldig, ongelofelijk en fantastisch. Maar wat je dan doet is een kusje op de wang geven, of handjes houden op de speelplaats. Dat noem ik geen liefde, dat is vriendschappelijk, met een extra titel.

    Niet altijd.. Er zijn uitzonderingen; vooral het laatste jaar wordt het wel vaker serieus genomen, maar dat betekent niet dat het echte liefde is, dat is niet zo'n betekenis.


    -

    TeddyMurder schreef:
    Tuurlijk wel ^^ Je leert ervan vind ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm, dat is gewoon kalkverliefdheid.
    Ofzoiets (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Volgens mij is dat niets serieus eigenlijk. Ik bedoel maar, wat had je er toen aan? Ja je zat wel eens wet hem te spelen, maar dat was het toch ook? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet mee eens _O_


    I found myself in Wonderland.

    Niet mee eens, ik heb daar 5 liefjes gehad waarvan er 3 ofzo echt héél leuk waren en ik gaf ook om hen. :Y)
    En inderdaad, je leert er ook van.


    Let the Night embrace you

    Agree. Oké, je bent verliefd en die persoon betekent veel voor jou op die moment, maar van echte liefde kan je echt niet spreken. In de basisschool is het meer 'ik ben op jou, en jij op mij, gaan we nu handjes vasthouden en het aanmaken?'-gedoe.. ^^

    en ja en nee.
    Ik bedoel ik zit zelf in groep 8, en wil pas iets hebben in de middelbare.
    Het is niet echt liefde, volgens mij, maar je leert er wel dingen van. Maar er bestaan ook mensen die vanaf hun kindertijd met elkaar hebben en daarna gaan trouwen.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Niet mee eens.
    In groep 5&6 ben ik écht verliefd geweest. Maar dan ook écht echt >< Maar veel betekenen inderdaad niet veel.
    Damn dit was een vaag bericht o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.