• De stelling van vandaag luidt:
    Basisschool liefdes betekenen niets

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    tuurlijk (:

    je bent dan nog kinderachtig en je weet nog niet wat echte liefde is (voor sommige dan tog)


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    vaak wel maar als je in groep 7 of 8 zit dan ben je vaak al wat ouder en sommigen zijn dan al een beetje aan het puberen dan kan het nog wel eens voor komen dat het echte liefde is want mijn oom en tante waren verliefd op elkaar in groep 8 en zijn nu al heel lang getrouwd en hebben kinderen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Soms, op de basisschool had ik met iemand waarmee ik ook écht verkering mee had, maar dat was in groep 8.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    in the matter of.

    je bent jong,
    onervaren,
    blabla.

    Eigenlijk wel.
    In groep 8, soms in groep 7 kan het nog wel wat betekenen, maar in de lagere klassen is het echt kalverliefde.


    ok

    Je kunt beste vriendjes zijn, maar geen minnaars.
    Alleja x)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 18:50 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens, dat zijn gewoon goeie vrienden, en vroeger zag je dat als verkering. Nouja, dat kan best, maar dat betekend niets, want vroeger wist je nog niet eens wat dat was.


    Life is hard and then we die

    Oneens, soms betekenen ze wél iets, maar dat komt maar heeeeeeel weinig voor. :'D

    Onneens. Het kan van alles veranderen,en je kan ervan leren.

    Mee eens, de liefjes die ik toen had heb ik nooit meer gezien


    Happiness hit her like a train on a track

    akkoord.Je bent dan jong en je weet niet wat je doet.


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Niet altijd zo. Maar meestal is dat wel het geval.


    Tanya is de beste.

    not
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Niet mee eens, ik ben in de basisschool 4 keer verliefd geweest, maar dan ook echt verliefd, alleen vond ik het toen al leuk om ze achter mijn gat te laten lopen, dus is er nooit wat van gekomen. :X -bad me-


    -

    Ik ben het er mee eens. Verkering in de basisschool is niet veel. Je doet niet veel. Je ziet elkaar op school, speelt met elkaar op school, maar verder niks. Vandaar duren die niet zo lang. In het 6de leerjaar is het misschien wel menens.


    www.thiswebsitedoesntexist.com