• De stelling van vandaag luidt:
    Basisschool liefdes betekenen niets

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens.
    En dat vind ik net zo goed van de meeste relaties op middelbare school.


    Mew <3

    Sommigen hebben wel echte liefdes op de basisschool; Liefdes die echt iets betekenen. Maar meestal is het toch zo van: 'Ik heb een vriendje, kijk mij eens stoer zijn.' Tenminste dat was toen met een paar meisjes van mijn oude basisschool. Ik denk dat het wel wat kán betekenen maar dat je daar dan wel klaar voor moet zijn.


    hoi, jij bent leuk.

    Klopt, maar vanaf groep 7 word het toch iéts serieuser, maar ik tel vanaf de middelbare. 0 ><

    Inderdaad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    hmm, op mijn basisschool was niks echt serieus, goede vrienden kregen gewoon verkering etc. niks te liefde. We hadden zelfs een jongen in de klas die 6 vriendinnen uit onze klas te gelijk had. Maar ik geloof best dat basisschool liefdes ook iets kunnen zijn, maar dan alleen als ze later doorgaan. Misschien in groep 7&8 ofzo. maar verder niet.


    rawr! I'm a pirate

    Betekend niks.

    Daarbij was het altijd veel leuker vóór dat je met die persoon had. Als je dan eenmaal had met je zogenaamde 'droomboy' ontweek je elkaar alleen maar, en zei je niks meer tegen elkaar en was alles ongemakkelijk!

    Maar goed, mijn zusje heeft nu een vriendje, sinds groep zes, en die hebben nu al twee jaar. En die zijn echt heel serieus, altijd samen voetballen, film kijken, logeren, praten, knuffelen blabla.

    that's cute!

    Weet je, toen ik zelf nog maar in groep 5 zat was ik verliefd op een jongen, die ik in gr.8 nog steeds leuk vondt. En ja we hadden (in gr.5 al) gezoent. Met tong dus. En het voelde héérlijk! Allemaal vlinders vladderden door mijn hele lijf :Y) Niet mee eens dus. :')


    Scream for mercy!

    Euh..Ik heb op de kleuterschool +lagere school eenhetzelfde lief gehad, en toen ik hem later weer tegenkwam voelde ik nog altijd iets hoor ! En tis nii da wij uit elkaar wouden gaan 'fzo, maar we moesten omdat ik verhuisde *sniksnik* x'D
    Dus ik ben niet akkoord !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Voor. Want ik heb nooit een basisschool liefje gehad. (A)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb op de basisschool 3,5 jaar 'verkering' gehad XD In het begin was het idd handjes houden maar uiteindelijk heb ik met hem mijn eerste tongzoen gehad.
    En nu zie ik hem niet meer :')


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    NIET MEE EENS!!!!!!!!!!
    ik had op de bacis een heel serieuze relatie die van mijn 4de tot mijn 11de heefd geduurt!!!!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ben ik mee eens. Meestal weten ze dan nog niet wat 'echte' verkering is, en leren ze dat pas op latere leeftijd. Meestal gaan die basisschool liefdes al snel weer uit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet eens. (:


    A. ikmisje.

    Air schreef:
    Mee eens.
    En dat vind ik net zo goed van de meeste relaties op middelbare school.


    Dat is niet waar. Wij kennen mensen die al van hun 14/15 bij elkaar zijn en nu ergens in de 40 zijn en nogsteeds samen zijn + twee kinderen hebben.

    ligt eraan.
    sommige mensen zijn gewoon vroeg aan een serieuze relatie

    Bij ons op school stellen zelfs middelbare school relaties niets voor. Een jongen bij mij in de klas had 4 vriendinnen in 1 week.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.