• Ik ben "verliefd" op een jongen.
    Laten we die jongen ff Simon noemen.
    Simon kent mij niet en ik hem wel. Ik wil heel graag met Simon praten en contact maken, maar durf het niet. :$ En vriendinnen vinden hem dus echt heel lelijk ensow...
    Hoe kom ik met hem in contact?
    1. Zeggen van: Ben jij niet die en die kan niet x/ Iedereen uit zijn klas weet wie ik ben en noemen hem zijn chickie, iedereen behalve hij weet van mij bestaan af :[
    Maar man. Hoe moet ik hem ooit aanspreken. Hij is altijd bij andere meisjes. En knuffelt ze :O
    Like WTF! (srry mijn stopwoordje x]) En ik drufuh niet....


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik heb precies het zelfde ik ben nou al verliefd op een jongen die ik 2 jaar leuk vind xd jaa ziek he en hij weet ok niet eens dat ik besta.. IK weet het niet


    ...

    RwaydaROCK schreef:
    Bar en Renée zijn lekkere adviezen aan het geven x'D Maar die ene van zuip je helemaal vol is wel een mooie smoes om hem als je weer nuchter bent aan te spreken en te zeggen: "Sorry, maar ik was dronken" Dat is een van de leukste smoezen die er bestaan :Y)

    Doen ik en Bar altijd (: Ik heb er nog één. Als je voor hem loopt ga plat op je bek. En als je achter hem loopt ga plat op je bek en trek z'n broek mee. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Barb en Rere omg O.o

    whaha ik heb geen idee. Kom erachter wat zijn hobby's zijn als hij bijv. skateboard ga je naar de plaatselijke halfpipe hem bekijken en hem vragen of hij het je wil leren [/jaja dat heb ik gedaan en nu wil mijn ex-crush het me nog steeds leren maar dat wil ik niet] of je voegt hem online toe op een site als netlog,hyves en praat met hem ??


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Barb en Rere omg O.o

    whaha ik heb geen idee. Kom erachter wat zijn hobby's zijn als hij bijv. skateboard ga je naar de plaatselijke halfpipe hem bekijken en hem vragen of hij het je wil leren [/jaja dat heb ik gedaan en nu wil mijn ex-crush het me nog steeds leren maar dat wil ik niet] of je voegt hem online toe op een site als netlog,hyves en praat met hem ??

    He, he! Jongedame (N)
    De adviezen van Barb en mij zijn heel wijs!
    Dan weet hij iniedergeval wie je bent!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    He, he! Jongedame (N)
    De adviezen van Barb en mij zijn heel wijs!
    Dan weet hij iniedergeval wie je bent!


    das waar.

    Mooie schoenen,Neuken Rere? :$ =3


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    das waar.

    Mooie schoenen,Neuken Rere? :$ =3

    Tuurlijk altijd, Nini. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vraag of je ook een knuffel van hem mag _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.