• Hallo lieve mensen.
    Ik zoek een naam voor het personage, die ik hieronder laat zien.
    Ik zoek een voor en achternaam die jullie denken die bij hem past qua uiterlijk.
    Zijn huidige naam is Neal Bartel, maar die doet het hem gewoon niet helemaal voor me. Ik hoop dat jullie suggesties hebben, waar ik eventueel wat mee kan.



    Hij is een piraat en het speelt zich ook in die tijd af, dus oud Engelse en ietwat vreemde namen zijn het beste.

    Extra voor als je zijn innerlijk wilt weten.
    His brain and wits, make up what he lacks in muscels. His cunning and charisma make him an excellent leader, but his pride sometimes gets in the way of his ambition. He's an excellent liar, but loyal and honest to his friends. He's often stepped on by man stronger and or larger then him. He's also a passionate lover
    .

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 22:03 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wilde Emilio zeggen (hij ziet er echt uit als een Emilio XD), maar dat is niet meteen oud-Engels en in achternamen ben ik ook niet extreem goed :') Veel succes met je zoektocht, ik ken de namenstruggles.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    Ik wilde Emilio zeggen (hij ziet er echt uit als een Emilio XD), maar dat is niet meteen oud-Engels en in achternamen ben ik ook niet extreem goed :') Veel succes met je zoektocht, ik ken de namenstruggles.


    Eccht hoor.. zucht.

    Ik heb al 6 namen kunnen bedenken, maar voor hem, een van mijn belangrijkste personen, wil het niet frustrerend.

    Emilio, ik snap waar je de naam vandaan haalt, t klinkt me alleen wat te tropisch


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Mij doet hij gelijk denken aan een Thomas maar dat is waarschijnlijk te gewoontjes. Misschien Thomson dan of zo?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Mij doet hij gelijk denken aan een Thomas maar dat is waarschijnlijk te gewoontjes. Misschien Thomson dan of zo?


    Ik heb al een Thomas/Thom, dus dat is te verwarrend haha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    James X? Ik ben slecht in achternamen, maar hij doet me wel denken aan James.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Heb even oud engelse namen in getypt en van de site babybytes, heb ik wat namen geplukt. In Nederland werd ook wel eens de naam van de vader als achternaam gebruikt, weet niet hoe dat in Engeland zit. Maar bijvoorbeeld Aadan Jansz (Jansz is afkorting voor Janszoon).

    Aydon (Vurig)
    Baldric (Onverschrokken/Machtig/Dapper heerser)

    De lijst met namen is heel lang!

    Bij die site staat dus de bekentenis van de naam er achter.

    Je kan natuurlijk ook kijken wat een naam betekent(mocht dit belangrijk voor je zijn) door de naam in te typen bij google en meaning er achter te zetten.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Heb even oud engelse namen in getypt en van de site babybytes, heb ik wat namen geplukt. In Nederland werd ook wel eens de naam van de vader als achternaam gebruikt, weet niet hoe dat in Engeland zit. Maar bijvoorbeeld Aadan Jansz (Jansz is afkorting voor Janszoon).

    Aydon (Vurig)
    Baldric (Onverschrokken/Machtig/Dapper heerser)

    De lijst met namen is heel lang!

    Bij die site staat dus de bekentenis van de naam er achter.

    Je kan natuurlijk ook kijken wat een naam betekent(mocht dit belangrijk voor je zijn) door de naam in te typen bij google en meaning er achter te zetten.



    Dit gebeurt ook in Engeland, Jackson of Johnson zijn gewoon samenvoegingen van "Jacks' son/Johns' son"


    obsessive rage

    MacGyver schreef:
    Heb even oud engelse namen in getypt en van de site babybytes, heb ik wat namen geplukt. In Nederland werd ook wel eens de naam van de vader als achternaam gebruikt, weet niet hoe dat in Engeland zit. Maar bijvoorbeeld Aadan Jansz (Jansz is afkorting voor Janszoon).

    Aydon (Vurig)
    Baldric (Onverschrokken/Machtig/Dapper heerser)

    De lijst met namen is heel lang!

    Bij die site staat dus de bekentenis van de naam er achter.

    Je kan natuurlijk ook kijken wat een naam betekent(mocht dit belangrijk voor je zijn) door de naam in te typen bij google en meaning er achter te zetten.



    Thanks!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb een website gevonden voor middeleeuwse namen. (Waarom middeleeuws? Omdat ik dacht dat wel bij piraten passen enzo XD)
    Het is deze website en er zitten heeeel veeel namen in.
    http://www.infernaldreams.com/names/Europe/Medieval/England.htm


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.