• Heb jij een hond, zo ja, welk ras? (:


    Only losers can act the way you do

    Ja 2, Jack Russels. De ene heet Belle en is een kortpotige de andere heet Bikkel en is een langpotige^^


    -

    Nee, ik heb er geen. (cat)

    DuitseherderXmechelseherder en hys vet slim en mijn beste maatje(cool) en chihuahuaxD is een beetje lomp:P al zeg ik et zelf

    Ja, een boerboel. Jaja, die ken je niet he. Ze komen ook uit Zuid-Afrika en zijn een beetje zeldzaam in Nederland omdat je ze nooit ziet. Hij heet Murphy. Onze vorige was ook een boerboel en heette Morris.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een blonde labarador. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Jaah,
    een bullmastiff genaamd Rhune (Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ja, een zwarte bouvier. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, een Watje(cat)
    Hij is een kruising van een Herdershond en nog iets (de mama) en van een Drentse Patrijs (de papa). ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.


    1 Jack Russel (helemaal Black&Tan.)
    &nog een paar Dwergpinchers.(wedden dat niemand hier ooit van gehoord heeft.)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Isis. Half bordeaudog, kwart pitbull, kwart rottweiler. Grote bek maar een klein hartje :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb er geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee :O ik ben er bang van ! Behalve van de hond van de buren, die is lief :P ook al maakte die mijn witte broek helemaal vies


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb er twee één jack russel met de naam pim en ééntje uit het asiel met de naam Twix maar meestal zeg ik noenoe xD dunno why


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja ik heb een hond weet niet wat voor ras het is precies maar heeft volgens veel mensen terriers bloed in zich

    Iets van een kruising tussen een Laberador en een Retriever. En hij heet Roef ^^


    It's all for you, my butterfly.