• Ja, ik ben nogal inactief geweest, weinig en kort online, niet veel op het forum en gepraat et cetera. Ik had enorme drukke weken op school met vervelende cijfers die langzaam omhoog gaan - ik werk heel hard, maar doordat ik een paar weken geleden 6 dagen ziek ben geweest, heb ik belangrijke stof gemist voor bepaalde toetsen, waardoor ik onvoldoendes haalde. Dat hakte erin en ik moest ophalen, inhalen en nog voor andere vakken leren et die shit. Gevolg: verwaarlozing van Quizlet. Excuse moi, ik vind het ook jammer, maar school gaat wel voor. De laatste week voor de vakantie had ik 6 belangrijke toetsen, en die vond ik op dat moment meer waard dan meer tijd in Quizlet steken - precies die toetsen waren voor mij moeilijke vakken en toetsen waarmee ik kon ophalen. Dus, ik vond dat ik toch ergens dit moest meedelen aan jullie, aangezien ik toch, vind ik, een redelijk actief persoon op het forum ben & ik ook nog meedoe aan de Bemiddelaar-verkiezingen, waarbij het voor mij het toch dubbel beter is om te verantwoorden. Nog iets gebeurt op Quizlet? Mensen met goed/slecht nieuws? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife