• What'z up folks =]

    Ik weet niet of dit topic er al is geweest (en hoevaak) maar ik vroeg het me nog steeds af.

    "Wat luisteren jullie nog meer, naast Tokio Hotel? Of luisteren jullie alleen naar Tokio Hotel?"

    Want, ik hoor zo vaak van mensen, die ik een 'lijstje' geef met muziek waar ik naar luister, ze echt kijken van: "En dat luisterd naar TH?"
    (Oftewel, ik luister niet echt naar rock/poprock. etc.)

    Maar hoe zit dat met jullie? :)

    x

    ach, echt van alles, McFLY, Busted, Killerpiilze, Avril Lavigne, Kelly Clarkson etc.

    Oke =]

    Ik luister TH wel véél. We hebben al hun CD's hier liggen ;'] Verder luister ik CInema Bizarre, waar ik totáál aan verslaafd ben.


    Life is an art, not a science.

    van alles euhm jonas brothers, lenny kravits, simple plan, fall out boy, 30 sec to mars, greenday, krezip, lafee, paramore, my chemical romance, red hot chili peppers, shakira en killerpilze. offcourse; whiitin temptation!!

    dat was het wel zo'n beetje en meer vanalles ik luister ook jazz alleen dat is maar omdat mijn pa er van houd ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    WAUW.
    Dan vraag ik me af, hoe ik in hemelsnaam Tokio Hotel leuk kan vinden xD

    Past niet in het rijtje qua muziek wat ik luister.
    *lol*

    JA ik luister eigenlijk alleen naar th,, maar ik kijk ook heel vaak tmf,, dus dán luister ik ook naar andere liedjes.

    Nee, tuurlijk niet. Dat zou wel kinda leveloos zijn. O.O Mijn bandlijst is té enorm. :') Misschien typ ik al die namen nog wel ooit over, maar nu ben ik lui.

    Nee ik luister niet alleen naar Th hoor ;)
    Ook naar [Lijstje :P]

    -50 Cent
    -Chris Brown
    -Within Temptation
    -Nightwish
    -Dj Cammy (H)
    -Evanescence
    -Justin Timberlake
    -Timbaland
    -Fall Out Boy
    -G-Unit
    -Linkin Park
    -Paramore
    -Simple Plan
    -En nog zo veel!

    Sorry maar m'n MP-3 staat echt bomvol dus kan ik niet echt zeggen welke allemaal

    Toch al een klein overzichtje ;)

    xxx

    Ik luister naar zowat alles.
    Buiten klassieke muziek :')


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik luister eigenlijk gewoon alle nummers die ik leuk vindt, maar ik luister na TH veel naar Within Temptation,Pink,Avril Lavinge,Krezip,Paramore,LaFee en eigenlijk nog wel een heleboel meer :S Te veel om op te noemen XD


    Fight for you're love, cause it worth it

    hihi, je hoeft ook niet alles op te schrijven hoor!

    Maar dan heb ik een gewoon meer een beeld van wat iedereen luisterd x)

    xxxx thanks.

    Kijk op mn profiel >.< Daar staat een lijstje met de bands waar ik het meest naar luister xD


    Bored.

    neeh!!
    kijk op mijn profiel ong. onderaan staat een lijstje!! ^^
    het zijn een beetje veel :$

    uhm nou daar komt het xd
    bfmv, mcr, green day, silverstein, paramore, 30stm, kelly osbourne, amy mcdonald, killerpilze, cinemabizarre, bisou, rammstein, simple plan, metallica, black sabbath en nog meer van dat soort n_n

    Even mijn lijst gekopieerd; Advenged Sevenfold, Airborne, All missing pieces, Amon Amarth, Angels and Airwaves, Atreyu, Billy Talent, Black stone cherry, Breaking Benjamin, Bullet for my Valentine, Children of Bodom, Cradle of Filth, Delain, Disturbed, Down, Evanescene, Fall out boy, Funeral for a friend, His Infernal Majesty, Iron Maiden, Jimi eat World, Kill Hannah, Kids in Glass houses, Korn, Linkin Park, Lost Prophets, Madina Lake, Megadeth, Metallica, My chemical romance, Nevada Tan/Panik, Nightwish, Nirvana, The Offspring, Opeth, Panic at the disco, Papa roach, Paramore, Rammstein, Seether, Serj Tankian, Simple Plan, Slipknot, Sonata Arctica, Still Remains, Story of the Year, TOKIO HOTEL, Weezer, Within Temptation, 30 seconds to mars.


    http://ciinderella-.tumblr.com/