• Waar ga jij heen ?

    ik zou naar Canada,gaat niet door omdat het meer dan 15.000 euro ging kosten en nu wil mijn moeder een week naar duitsland en een week naar België x_x


    We can only learn to love by loving.

    Naar Berlijn [/hoe geniaal]
    En heel misschien ga ik mee met mijn moeder naar haar familie.. In Polen :'DD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Viva la France bbéy. Meerbepaald het boerendorp Castellane. Tell me, wanneer en naar waar ga je in België?

    Slowakije, we hebben daar een huisje. En nog naar Hongarij, Budapest een heel groot muziekfestival met bands en artiesten van over de hele wereld heel gaaf (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Griekenland:Y)


    -

    Decoy schreef:
    Slowakije, we hebben daar een huisje. En nog naar Hongarij, Budapest een heel groot muziekfestival met bands en artiesten van over de hele wereld heel gaaf (:

    Hongarije ruleerd! <3


    -

    Italië, France en misschien nog iets, maar dat weten we nog niet.


    Tanya is de beste.

    Ik ga met mijn papa en mijn broers naar Italië toe (:


    -

    Marokko

    Spanje.


    You're a star in heaven.

    Ik ga een Week naar Lommel (België )
    &
    Een weekje in de buurt van Caen (frankrijk) :3

    Italie xd heb niet veel zin


    ...

    Ik ga met mijn beste vriendje naar een luxe villa in zeeland. Heel misschien naar Hamburg en Berlijn, ligt eraan wat de zomer me zal brengen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Conspiracy schreef:
    Viva la France bbéy. Meerbepaald het boerendorp Castellane. Tell me, wanneer en naar waar ga je in België?

    Ik ben ook in Castellane geweest :9~ WELKE CAMPING? :'D


    Oja, wij gaan dit jaar voor de 10e keer naar France. :Y) Super zin in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Conspiracy schreef:
    Viva la France bbéy. Meerbepaald het boerendorp Castellane. Tell me, wanneer en naar waar ga je in België?


    geen idee en mijn moeder wil nar de kust ?


    We can only learn to love by loving.

    wat dacht je van
    nergens :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.