• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha omg. Ik zie het al voor me.
    Nee, niks te melden ik kijk al de hele dag live Pinkpop 09. -kansloos-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, ik ben vandaag naar een stinkend palingfestival gegaan in Mariekerke, en ik heb bookes met choco gegeten! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik hoorde.. dat er in spierdijk een festival komt.
    nouja.
    op diezelfde dag, is het geslaagdfeestje van mij en me homies, en wij hebben ook een bandje.
    dus dat van ons OWNT meer


    The economy is suffering, let it DIE!

    Unflinching schreef:
    Ja, ik ben vandaag naar een stinkend palingfestival gegaan in Mariekerke, en ik heb bookes met choco gegeten! x'D


    Mariekerke xo Als Mariekere in België?! Waar woon jy dan :'DD

    De gedachte allen al (lol) moet leuk zijn geweest :Y)
    wij hebben een week geleden zo'n paar optredens gehad op school van de leerlingen zelf uit en daarbij zat een groep die had meegedaan aan een wedstrijd tussen de 2 limburgen en hadden gewonnen en die zijn wel goed, dus dat was ook wel leuk x'D ook al was het dan van school uit


    You're a star in heaven.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Mariekerke xo Als Mariekere in België?! Waar woon jy dan :'DD

    Ja in België :'D
    In Mechelen (A)
    Jij? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    zaterdag 13 juni @ stadspark Kampen *recht voor mijn huis (A)* Fullcolor Festival! :Y)


    dream, dare, fly!

    Haha :')
    Nee wij hebben in ons dorp in de zomervakantie een groot festival (niet echt mijn muzieksmaak ;s maar de sfeer is egt super ^^) maar vorig jaar werden we 'lastig'gevallen door een groep zwarte hiphoppers allemaal gekleed in rood/wit ='D ze waren wel vriendelijk enz. maar na een tijdj wouden we doorgaan en bleven ze maar praten en praten, en wouden ze met ons dansen x'D

    Dit weekend was het in mijn gemeente ook festivalleke. En het was best leuk. :'D
    Main Stage en de boiler stonden dit jaar eens ver genoeg van elkaar, want normaal is dat nooit het geval. ^^

    Breathless schreef:
    Haha :')
    Nee wij hebben in ons dorp in de zomervakantie een groot festival (niet echt mijn muzieksmaak ;s maar de sfeer is egt super ^^) maar vorig jaar werden we 'lastig'gevallen door een groep zwarte hiphoppers allemaal gekleed in rood/wit ='D ze waren wel vriendelijk enz. maar na een tijdj wouden we doorgaan en bleven ze maar praten en praten, en wouden ze met ons dansen x'D
    whaha rode pet xD tja op de gladiolen ben ik van de ramp gevallen omdat ik dacht dat het een schuifaf was xD en ik bleef maar lachen xD terwijl mijn eleboog kei open lag. Nee ik was niet TE zat ;)


    Your Butt is Mine!

    Popweekend, in Schagen. 8D


    blame the bully.

    ik wil pinkpop, appelpop, lowlands, pukkelpop.. :[

    nee beter nog ik wil pukkel en pinkpop van een oaar jaar terug toen kwamen Linkin park en fort minor ;x <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hahaha, awsum! En nee, buiten Dancetour is hier niks meer geweest, en dat is niet eens een festival! >.<


    You move me ......... Kurt