• Ik moet dus iets vet belangrijks met mijn moeder bespreken. Maar ik dúrf niet. Ik ben bang dat ze óf boos word, óf zegt dat ik het niet waard ben. Maar ik wil het echt héél graag. Ik ga niet zeggen wat het is maar het is kinda iets om 'normaal' te kunnen leven. Nu heb ik geen gezeur nodig van; gewoon gaan. Want dat weet ik ook wel ik bedoelde meer; tips om meer moed te krijgen?

    <3xo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat het moeilijk is om tips te geven als ik niet weet waar het over gaat..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik denk dat het moeilijk is om tips te geven als ik niet weet waar het over gaat..

    agree...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uhm naja ik weet niet waarom het gaat
    Maar ken de situatie wel
    Ik zou gwn wachten op een goed rustig moment als je alleen met haar bent
    Als ze bv nog naar boven komt ofzo als je gaat slapen dan kun je 't dan bespreken
    Maar wat het ook is, ik denk dat je moeder er ook wel eens doorheen heeft moeten gaan, zo'n situatie. Ze zal 't wel begrijpen denk.
    Succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik zou als ik jou was gewoon gaan als je moeder ''blij'' is.
    Dan ga je er rustig bij zitte en maybe krijg je een positief antwoord.

    Nee heb je , Ja kun je krijgen.


    Its Now or Never. <3

    Ik weet natuurlijk niet waar het om gaat, maar ik begrijp de situatie. Op die momenten weet ik ook nooit wat ik moet doen, ik wacht altijd op een goed moment, en ik zou van tevoren zeggen dat je serieus met haar wilt praten.
    Succes!


    -

    Je zit er nu tegen aan te hikken hoe haar reactie zal zijn.
    Als je het doet weet je haar reactie, want zoals ik het lees zal het vast niet zo iets zijn wat je niet voor je eigen bestwil doet?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    een briefje schrijven en op haar kussen leggen zodat ze het kan lezen als ze gaat slàpen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Oké well, er is iets mis met me en ik wil het graag, ehm... goed hebebn om zo maar te zeggen. En mijn ma is sowieso wel vrolijk, maar nooit lijkt het juiste moment, vanwege stress enzo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Oké well, er is iets mis met me en ik wil het graag, ehm... goed hebebn om zo maar te zeggen. En mijn ma is sowieso wel vrolijk, maar nooit lijkt het juiste moment, vanwege stress enzo.

    Hoe langer je er mee wacht, hoe langer je er mee blijft zitten. Je gaat me haten, maar je moet het gewoon zeggen. :Y)
    Ofofof je zegt: 'Mam, wat wil je liever? Dat ik *Iets ergers dan dat je hebt* of dat ik *wat je heb*'? Nou, dan heb ik goed nieuws voor je!
    Náh oke, die sloeg nergens op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ze is nu bezig in de keuken als ze klaar is ga ik praten. Ik wil het zó graag. Het is niet eens iets nutteloos als een piercing, maar dit is voor mij echt belangrijk, het is voor mezelf, dat wel maar ik ben het gewoon zat 'anders' te zijn. Ik wil in dit geval ook zoals anderen zijn.
    @Screwed.
    Whahahahaha, die is eigenlijk best wel goed. Maar ze is nu uit de keuken. Guess I'll go talking.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb nu net gepraat. Ik begon meteen te huilen toen ik binnen kwam, ze maakt heel even iets af en dan gaan we meteen voor een opliossing kijken. =)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Ik heb nu net gepraat. Ik begon meteen te huilen toen ik binnen kwam, ze maakt heel even iets af en dan gaan we meteen voor een opliossing kijken. =)

    Ik vind het serieus heel erg goed van je :]
    Toen ik een aantal maanden in een erg moeilijke tijd zat, durfde ik niet te praten.
    Ik heb toen een brief van zes pagina's aan m'n moeder geschreven wat me allemaal dwars zat - over iets wat ik niet wil zeggen -. Mijn leven is nu best erg veranderd en ik voel me bijna weer kiplekker. :Y)
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat, en als er iets is, ik ben er altijd (:
    xx <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.