• Getting closer: “Tokio”-Tom (19) and U.S. singer Chantelle Paige (21)
    Tokio Hotel are currently in LA recording their new album. And guitarist Tom (19) can also not get burnt!
    In a bar he now seduced the young American singer Chantelle Paige (21, “Flipsyde”)! Deep View - a drink! The hand on the knee - have a drink! From the hotel - or a drink?
    And what says “Tokio hotel” manager and producer David Jost this? He to BILD: “During the day, Tom is here in LA busy for the new album guitars yourself. What he is driving at night, I do not know. “


    bron+plaatje: http://www.tokiohotelamerica.com/2009/06/02/toms-hot-flirt
    (nerd)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Cherished schreef:
    Je kan veel zeggen, maar ik vind het knap een foto te photoshoppen terwijl je geen orgineel hebt.
    Kinda onmogelijk dus, beetje een slappe uitweg en excuus van fans die weigeren te geloven dat hun idool toch echt hetro is en ook met meiden uitgaat.

    Die zit.Btw ben het met je eens.


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    Je kan veel zeggen, maar ik vind het knap een foto te photoshoppen terwijl je geen orgineel hebt.
    Kinda onmogelijk dus, beetje een slappe uitweg en excuus van fans die weigeren te geloven dat hun idool toch echt hetro is en ook met meiden uitgaat.

    Ik vind anders ook wel dat ie er gefotoshopt ofzo uitziet...kweenii, schilderachtig, Maar ik vind het anders neit erg dat hij met meiden uitgaat, en dat hij hetero is al helemààl niet :Y) ik hebt het toch altijd al geweten (A)
    Dat hij nog maar heel lang gelukkig is :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het zie er dik gefotoshopt uit en als het een échte foto is dan hoop ik dat Tom inziet dat hij veel beter kan krijgen dan een of andere snol. ;) zal vast wel weer een of andere one-night-stand zijn


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Heel veel plezier met je vriendin, koop een wormenpil en ga wieberen!

    En ik wil niemand beledigen hiermee, maar wat Tom doet moet hij zelf weten en als hij gelukkig is met dat kind ben ik heel blij voor hem. Dat hij nog lang in vrede mag leven.:Y)


    rules don't stop me

    Ik zou eerder denken dat dat Bill is :X


    .

    Tomkitty schreef:
    Het zie er dik gefotoshopt uit en als het een échte foto is dan hoop ik dat Tom inziet dat hij veel beter kan krijgen dan een of andere snol. ;) zal vast wel weer een of andere one-night-stand zijn


    Waarom doe je nou weer zo ... alsof jij zijn leven gaat bepalen . Hij mag toch zelf weten met wie hij gaat! Dus zeur niet zo!


    .

    Ik ben blij voor hem! Echt leuk :D


    Some angels have no wings.

    Het zie er dik gefotoshopt uit en als het een échte foto is dan hoop ik dat Tom inziet dat hij veel beter kan krijgen dan een of andere snol. zal vast wel weer een of andere one-night-stand zijn


    Oke dat is echt kansloos, beetje happy voor die jongens en dat meisje zelf zijn ken wel, en anders respect tonen! Ken ook toch wel?


    Some angels have no wings.

    Ik vind hem er echt mooi opstaan, zo gelukkig (:
    maar mensen dat dit zijn vriendin is, is maar een gerucht, hete is niet bevestigd (denk ik) dus misschien is het ook maar een gewone vriendin, want het is niet omdat hij samen bij een meisje is, dat ze ùeteen al een koppel zijn hé

    Tomkitty schreef:
    Het zie er dik gefotoshopt uit en als het een échte foto is dan hoop ik dat Tom inziet dat hij veel beter kan krijgen dan een of andere snol. ;) zal vast wel weer een of andere one-night-stand zijn

    Ik snap jou.
    Je zit zeg maar nog in de 'Begin fase' van het tokio hotel fan zijn. Je hoopt natuurlijk dat op wonderbaarlijke manier tom bij jouw komt.

    Als je echt ven hem houd, moet je hem loslaten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Al vind ik de foto echt lief ik weet wel bijna zeker dat het fake is ! Jammer want anders kon elke 'TomFan' haar droom wel vergeten :')


    .

    marilena schreef:
    Al vind ik de foto echt lief ik weet wel bijna zeker dat het fake is ! Jammer want anders kon elke 'TomFan' haar droom wel vergeten :')

    *sniksnik* daar gaat m'n droom !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tomkitty schreef:
    Het zie er dik gefotoshopt uit en als het een échte foto is dan hoop ik dat Tom inziet dat hij veel beter kan krijgen dan een of andere snol. ;) zal vast wel weer een of andere one-night-stand zijn



    -ik lees jaloezie-
    Zoals Cherished al heeft gezegd, proficiat aan de gene dat kan photoshoppen met foto's dat niet eens bestaan.
    En dat is denk ik niet echt een snol hoor ><
    Damn, f*ck de jaloerse fans.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    marilena schreef:
    Al vind ik de foto echt lief ik weet wel bijna zeker dat het fake is ! Jammer want anders kon elke 'TomFan' haar droom wel vergeten :')


    Kan toch niet fake zijn?
    Die foto's bestaan niet eens dus dat kan je ook niet 'faken'.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ahhw zo schattig (A)
    hope they're happy ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?