• Getting closer: “Tokio”-Tom (19) and U.S. singer Chantelle Paige (21)
    Tokio Hotel are currently in LA recording their new album. And guitarist Tom (19) can also not get burnt!
    In a bar he now seduced the young American singer Chantelle Paige (21, “Flipsyde”)! Deep View - a drink! The hand on the knee - have a drink! From the hotel - or a drink?
    And what says “Tokio hotel” manager and producer David Jost this? He to BILD: “During the day, Tom is here in LA busy for the new album guitars yourself. What he is driving at night, I do not know. “


    bron+plaatje: http://www.tokiohotelamerica.com/2009/06/02/toms-hot-flirt
    (nerd)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    als ze maar gelukkig zijn xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Het ziet er lief uit, ben blij voor hem en ik vind ze stiekem wel bij elkaar passen. =3


    We can only learn to love by loving.

    xMAGNIFICENT schreef:
    Als het waar is; Naice voor hem :Y)
    Dat ze gelukkig mogen worden (nerd)



    -btw. ze zijn wel schattig samen n_n-

    Die foto is ver lief! O.o
    Ik hoop dat hij zo gelukkig word, misschien dat hij dan de hele band mee trekt in zijn geluk en dat het dan wat beter gaat met TH :'D


    -

    Ik hoop dat het waar is(en geen klote roddel) en dat hij ook écht gelukkig met haar zal zijn. En dat het ook een serieuze relatie wordt.
    En dat de fans hem (en haar) met rust zullen laten, en het zullen accepteren.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Damn, tom is daar lelijk :X
    Eigenlijk boeit het me niet zo met wie hij flirt ^^


    -

    Zo schattig samen, omg. :|
    Hij is wel aan een vriendin toe. 8D


    ok

    Dat meisje is erg, mooi. Tom's type, dat in iedergeval! Als hij maar gelukkig is, hij verdient het. _O_

    haha, wat reageren jullie allemaal Chill hierzo xD
    Op de TH hyve flipt iedereen hem dood geloof ik haha:P

    Maar ik vind het leuk voor hem, het zal denk ik toch niet zo lang duren, aangezien dat meisje zelf ook beroemd is & in de USA woont.
    En volgens my hebben ze niet eens iets.
    Maar ja, we wachten af (:


    Blame it on the alcohol

    Ik denk niet dat ze iets hebben, omdat ze gewoon samen aan een tafeltje zitten xp

    Maar als het zo ook, mooi voor hem

    Pffft,ik ga me kalm houden.

    NickyFOSHO schreef:
    Toch grappig dat je nu veel reacties ziet met 'die foto is fake, gephotoshopt' nou, dat weet je toch niet?
    Ik ben blij voor hem en hoop dat 'ie gelukkig wordt of is or what ever.

    Ze hopen gewoon dat het gephotoshopt is :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Ze hopen gewoon dat het gephotoshopt is :X


    Is het niet, mooi niet. Dan zouden er niet twee of meer foto's op het internet staan hé.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik vind die foto er raar uitzien.. de kwaliteit bedoel ik.. het lijkt net een schilderij.. whaha dat vond ik even..
    anyway: fijn voor 'm ^^


    Je moet worden wie je bent.

    Je kan veel zeggen, maar ik vind het knap een foto te photoshoppen terwijl je geen orgineel hebt.
    Kinda onmogelijk dus, beetje een slappe uitweg en excuus van fans die weigeren te geloven dat hun idool toch echt hetro is en ook met meiden uitgaat.